Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

zapis nVault - problemy (nowa mapa = +1 "punkt")


Najlepsza odpowiedź DarkGL, 09.03.2015 09:39

1. zapisywanie imienia w danych jest tu bezsensowne masz imie w key'u
2. pobieranie fragów przy disconnect też jest złym pomysłem
3. przed load frags dodaj punkty[id] = 0; Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Napisano 09.03.2015 08:49

siema :P

piszę (staram się) plugin, który ma za zadanie przyznawanie graczowi XX "punktów" za zabicie przeciwnika i problem nasuwa się gdy dodałem zapis nVault.

 

opiszę od początku działanie pluginu: załóżmy, że zabiłem 5 graczy (faktycznie mam to 5 punktów) jednak gdy zmienię mapę to albo się 1 punkt doda lub moja aktualna suma punktów pomnoży się x2, wiecie może w czym problem?

 

w spoilerze macie mój kod tego zapisu nVault, który przerobiłem z poradnika.

dodam, że błąd najprawdopodobniej jest w linii 59.

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.03.2015 09:39   Najlepsza odpowiedź

1. zapisywanie imienia w danych jest tu bezsensowne masz imie w key'u
2. pobieranie fragów przy disconnect też jest złym pomysłem
3. przed load frags dodaj punkty[id] = 0;
  • +
  • -
  • 1

#3 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Napisano 09.03.2015 09:42

tak jak pisałem używałem poradnika i cały kod jest stamtąd ale dzięki za informacje i zaraz usunę to zapisywanie :)
sprawdzę czy działa i dam edycje postu.

 

@edit

mógłbyś pokazać gdzie mam dać to Punkty[id]=0;?


Użytkownik Maciejek. edytował ten post 09.03.2015 09:49

  • +
  • -
  • 0

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.


#4 pro100wHS

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 09.03.2015 10:23

tak jak pisałem używałem poradnika i cały kod jest stamtąd ale dzięki za informacje i zaraz usunę to zapisywanie :)
sprawdzę czy działa i dam edycje postu.

@edit
mógłbyś pokazać gdzie mam dać to Punkty[id]=0;?

public client_authorized(id)
{
//W tym miejscu dodaj te zerowanie punktow gracza
load_frags(id);
}
  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFFFFF_ACBB53_0A0F2E_000000.png

Jeżeli masz do mnie jakąś sprawę to napisz od razu o co ci chodzi.

Wiadomości typu "pomożesz?" bez wyjaśnienia sprawy będę od razu usuwał


#5 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Napisano 09.03.2015 19:24

 

tak jak pisałem używałem poradnika i cały kod jest stamtąd ale dzięki za informacje i zaraz usunę to zapisywanie :)
sprawdzę czy działa i dam edycje postu.

@edit
mógłbyś pokazać gdzie mam dać to Punkty[id]=0;?

public client_authorized(id)
{
//W tym miejscu dodaj te zerowanie punktow gracza
load_frags(id);
}

nadal to samo :/


  • +
  • -
  • 0

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.


#6 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Napisano 09.03.2015 19:24

tutaj jest błąd na 99%.

punkty[id]+=get_user_frags(id) // zwiekszamy liczbe fragow i deadow o stan bierzacy

  • +
  • -
  • 0

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych