Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[TFC] Nail grenade bug fix


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 01.03.2015 21:31

A popular but frowned upon bug in TFC is setting off a nail grenade below a ceiling or at a wall. When this happens the nail grenade will rise and get stuck inside, causing damage to the whole hallway upon explosion.

There's a Metamod plugin which fixes this issue to a degree, but it seems limited to separating floor and ceiling, while an enemy who is below a ceiling or door with a stuck grenade still gets damaged from far away.

So here's my attempt at fixing it, it's not perfect but hopefully good enough.

I've used Ramono's Automatic Unstucking plugin as basis.

Cvars:
fix_ng_bug_enabled - 0 = off, 1 = on
fix_ng_bug_version - The version number of this plugin.

Attached Files a class= GetPlugin or GetSource (fix_nail_gren_bug.sma - 2.1 KB) Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych