Mam pewien model, i ten model ma pozycje X,Y,Z oraz Angles H,P,R
Teraz chcę ustawić widok kamery zza trzeciej osoby ( O określoną jednostkę ), dlatego powinienem użyć funkcji trygonometrycznych, jednak nie bardzo 'zapan brat'
Jak to zrobić ?
wyszmerałem coś takiego, jednak nie powiedzmy lekko: nie działa
Jestem w technikum, ale jezscze nie mialem w ogole lecji na temat sin/cos [na internecie dziwnie tlumaczy]
def spinCameraTask(self, task):
pozycja = self.pandaActor.getPos()
kat = self.pandaActor.getHpr()
dist = 0
origin = pozycja
if dist is not 0:
origin[0] = pozycja[0] + dist * abs(cos(kat[0]))
origin[1] = pozycja[1] + dist * abs(sin(kat[0]))
origin[2] = 100
self.camera.setPos(origin)
kat[0] = (180 - (self.pandaActor.getH()*-1))
kat[1] = -20
self.camera.setHpr(kat)
return Task.cont
Starałem się coś wykombinowac jak tutaj: http://amxx.pl/topic...rzedza-graczem/
Użytkownik Niewidzialny edytował ten post 27.02.2015 23:53