Witam, jak w temacie.. Jak dodac morfine do sklepu za monety ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 27.02.2015 23:12
#2
Napisano 27.02.2015 23:52
Zrobiłem coś takiego, ale caly czas wszystkich odradza a chce zeby tylko tego kto kupi "Morfina" odradzało...
w includach:
#include <hamsandwich>
'
pod includami:
#define ZADANIE_WSKRZES 6240
'
w plugin_init:
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
'
Sklep_handler:
case 8: { if(kasa >= 20) { cod_set_user_coins(id, kasa-20); Killed(id); ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Morfine^x01!"); } else ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Zapomnij, masz za malo^x03 monet^x01!"); }
'
I na koniec to:
public Killed(id) { set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES); } public Wskrzes(id) { ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES); }
ps. Nie moglem edytować tematu..
Proszę o pomoc.
Użytkownik TremoR edytował ten post 28.02.2015 00:05
#3
Napisano 28.02.2015 00:39
podmień całą funkcje Killed na
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
oraz usun wskrzes i dodaj
#include <hamsandwich>
#4
Napisano 01.03.2015 11:38
Nic nie pomogło... + chce żeby Morfine można było kupić dopiero po smierci, bo tak to jest bez sensu.
#5
Napisano 08.03.2015 00:26
spróbuj tą wersje:
Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):
1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.
#6
Napisano 08.03.2015 11:56
spróbuj tą wersje:
Spoiler
Niewiem po co
if(!is_user_alive(id))
skoro ja chce żeby morfine można było kupić, gdy się nie żyje a nie, gdy się żyje..
#7
Napisano 08.03.2015 14:39
Niewiem po co
if(!is_user_alive(id))
skoro ja chce żeby morfine można było kupić, gdy się nie żyje a nie, gdy się żyje..
Chyba wyraźnie napisane w warunku ze jeżeli gracz nie jest żywy nie?!? Jak się nie znasz na programowaniu to się nie odzywaj...
Co do funkcji to bym to zrobił tak:
case 8:{ if(!is_user_alive(id)){ ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Musisz byc martwy aby kupic morfine!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(kasa >= 20) { cod_set_user_coins(id, kasa-20); ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Morfine^x01!"); } else ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Zapomnij, masz za malo^x03 monet^x01!"); }
i wywal to bo nie potrzebne:
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
tak samo public Killed(id) i Wskrzes(id)
#8
Napisano 08.03.2015 16:03
spróbuj tą wersje:
Spoiler
Niewiem po co
if(!is_user_alive(id))skoro ja chce żeby morfine można było kupić, gdy się nie żyje a nie, gdy się żyje..
wiesz co oznacza wykrzyknik w warunku?
Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):
1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.
#9
Napisano 08.03.2015 17:42
Niewiem po coif(!is_user_alive(id))skoro ja chce żeby morfine można było kupić, gdy się nie żyje a nie, gdy się żyje..
wiesz co oznacza wykrzyknik w warunku?
Negacja... Zaprzeczenie.
NIE Żywy.
Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 08.03.2015 17:53
#10
Napisano 08.03.2015 17:49
sory bardzo, poprawka ma być tak:
case 8:{ if(is_user_alive(id)){ ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Musisz byc martwy aby kupic morfine!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(kasa >= 20) { cod_set_user_coins(id, kasa-20); ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Morfine^x01!"); } else ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Zapomnij, masz za malo^x03 monet^x01!"); }
#11
Napisano 09.03.2015 14:50
A to sry, nie wiedziałem
Wziąłem wersje B4DZ!0
czyli to:
case 8: { if(is_user_alive(id)) { ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Musisz byc martwy aby kupic morfine!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(kasa >= 20) { cod_set_user_coins(id, kasa-20); ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Morfine^x01!"); } else ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Zapomnij, masz za malo^x03 monet^x01!"); }
Ale nie działa..
#12
Napisano 09.03.2015 15:59
A to sry, nie wiedziałem
Wziąłem wersje B4DZ!0
czyli to:
case 8: { if(is_user_alive(id)) { ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Musisz byc martwy aby kupic morfine!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(kasa >= 20) { cod_set_user_coins(id, kasa-20); ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Morfine^x01!"); } else ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Zapomnij, masz za malo^x03 monet^x01!"); }Ale nie działa..
Nie działa - czyli?
Jesteś nieżywy -> wpiszujesz /sklep -> wybierasz dolary/monety -> nic się nie pojawia?
czy może : jesteś nieżywy -> wpiszujesz /sklep -> wybierasz dolary/monety -> klikasz opcje z morfiną i nie odradza?
#13
Napisano 09.03.2015 17:54
A to sry, nie wiedziałem
Wziąłem wersje B4DZ!0
czyli to:
case 8: { if(is_user_alive(id)) { ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Musisz byc martwy aby kupic morfine!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(kasa >= 20) { cod_set_user_coins(id, kasa-20); ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Morfine^x01!"); } else ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Zapomnij, masz za malo^x03 monet^x01!"); }Ale nie działa..
Sprobuj z uzyciem taska
case 8: { if(is_user_alive(id)) { ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Musisz byc martwy aby kupic morfine!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(kasa >= 20) { cod_set_user_coins(id, kasa-20); set_task(0.1, "Wskrzes", id); ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Morfine^x01!"); } else ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Zapomnij, masz za malo^x03 monet^x01!"); } public Wskrzes(id) { if(is_user_connected(id)) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); }
#14
Napisano 10.03.2015 13:09
@up tak samo ...
Chodzi o to, że gdy chce kupic morfine nic sie nie dzieje(nawet nie wyskakuje "Kupiłeś Morfine!")
#16
Napisano 10.03.2015 21:34
Poradziłem sobie, można zamknąć.
#17
Napisano 11.03.2015 19:25
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych