Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Pytanie] Jak dodac Morfine do Sklepu

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 TremoR

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:David
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 27.02.2015 23:12

Witam, jak w temacie.. Jak dodac morfine do sklepu za monety ?


  • +
  • -
  • 0

#2 TremoR

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:David
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 27.02.2015 23:52

Zrobiłem coś takiego, ale caly czas wszystkich odradza a chce zeby tylko tego kto kupi "Morfina" odradzało...

 

w includach:

#include <hamsandwich>

'

pod includami:

#define ZADANIE_WSKRZES 6240

'

w plugin_init:

RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);

'

 

Sklep_handler:

case 8:
		{
			if(kasa >= 20)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-20);
				Killed(id);
				ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Morfine^x01!");
			}
			else
				ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Zapomnij, masz za malo^x03 monet^x01!");
		}

'

 

I na koniec to:

public Killed(id)
{
		set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
}

public Wskrzes(id)
{
	ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id-ZADANIE_WSKRZES);
}

ps. Nie moglem edytować tematu..

 

 

Proszę o pomoc.


Użytkownik TremoR edytował ten post 28.02.2015 00:05

  • +
  • -
  • 0

#3 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 28.02.2015 00:39

podmień całą funkcje Killed na 

ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);

oraz usun wskrzes i dodaj

#include <hamsandwich>


  • +
  • -
  • 0

#4 TremoR

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:David
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 01.03.2015 11:38

Nic nie pomogło... + chce żeby Morfine można było kupić dopiero po smierci, bo tak to jest bez sensu.


  • +
  • -
  • 0

#5 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Napisano 08.03.2015 00:26

spróbuj tą wersje:

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.


#6 TremoR

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:David
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 08.03.2015 11:56



spróbuj tą wersje:

Spoiler

 

Niewiem po co

if(!is_user_alive(id))

skoro ja chce żeby morfine można było kupić, gdy się nie żyje a nie, gdy się żyje..


  • +
  • -
  • 0

#7 B4DZ!0

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:40
  • Lokalizacja:nie wiadomo
Offline

Napisano 08.03.2015 14:39


Niewiem po co

if(!is_user_alive(id))

skoro ja chce żeby morfine można było kupić, gdy się nie żyje a nie, gdy się żyje..

 

Chyba wyraźnie napisane w warunku ze jeżeli gracz nie jest żywy nie?!? Jak się nie znasz na programowaniu to się nie odzywaj...

 

Co do funkcji to bym to zrobił tak:

case 8:{
    if(!is_user_alive(id)){
        ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Musisz byc martwy aby kupic morfine!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(kasa >= 20)
    {
        cod_set_user_coins(id, kasa-20);
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
        ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Morfine^x01!");
    }
    else
        ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Zapomnij, masz za malo^x03 monet^x01!");
}

i wywal to bo nie potrzebne:

RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);

tak samo public Killed(id) i Wskrzes(id)


  • +
  • -
  • 0

boxuvn.gif

b_350_20_901315_420606_FFFFFF_000000.png

 

FORUM


#8 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Napisano 08.03.2015 16:03

 



spróbuj tą wersje:

Spoiler

 

Niewiem po co

if(!is_user_alive(id))

skoro ja chce żeby morfine można było kupić, gdy się nie żyje a nie, gdy się żyje..

wiesz co oznacza wykrzyknik w warunku?


  • +
  • -
  • 0

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.


#9 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 08.03.2015 17:42


Niewiem po co
if(!is_user_alive(id))

skoro ja chce żeby morfine można było kupić, gdy się nie żyje a nie, gdy się żyje..


wiesz co oznacza wykrzyknik w warunku?

Negacja... Zaprzeczenie.

NIE Żywy.


Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 08.03.2015 17:53

  • +
  • -
  • 1

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#10 B4DZ!0

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:40
  • Lokalizacja:nie wiadomo
Offline

Napisano 08.03.2015 17:49

sory bardzo, poprawka ma być tak:

case 8:{
    if(is_user_alive(id)){
        ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Musisz byc martwy aby kupic morfine!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(kasa >= 20)
    {
        cod_set_user_coins(id, kasa-20);
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
        ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Morfine^x01!");
    }
    else
        ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Zapomnij, masz za malo^x03 monet^x01!");
}

  • +
  • -
  • 0

boxuvn.gif

b_350_20_901315_420606_FFFFFF_000000.png

 

FORUM


#11 TremoR

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:David
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 09.03.2015 14:50

A to sry, nie wiedziałem ;)

 

Wziąłem wersje B4DZ!0

czyli to:

case 8:
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Musisz byc martwy aby kupic morfine!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(kasa >= 20)
    {
        cod_set_user_coins(id, kasa-20);
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
        ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Morfine^x01!");
    }
    else
        ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Zapomnij, masz za malo^x03 monet^x01!");
}

Ale nie działa..


  • +
  • -
  • 0

#12 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 09.03.2015 15:59

A to sry, nie wiedziałem ;)

 

Wziąłem wersje B4DZ!0

czyli to:

case 8:
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Musisz byc martwy aby kupic morfine!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(kasa >= 20)
    {
        cod_set_user_coins(id, kasa-20);
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
        ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Morfine^x01!");
    }
    else
        ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Zapomnij, masz za malo^x03 monet^x01!");
}

Ale nie działa..

 

Nie działa - czyli?

Jesteś nieżywy -> wpiszujesz /sklep -> wybierasz dolary/monety -> nic się nie pojawia?

czy może : jesteś nieżywy -> wpiszujesz /sklep -> wybierasz dolary/monety -> klikasz opcje z morfiną i nie odradza?
 


  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#13 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 09.03.2015 17:54

A to sry, nie wiedziałem ;)

 

Wziąłem wersje B4DZ!0

czyli to:

case 8:
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Musisz byc martwy aby kupic morfine!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(kasa >= 20)
    {
        cod_set_user_coins(id, kasa-20);
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
        ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Morfine^x01!");
    }
    else
        ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Zapomnij, masz za malo^x03 monet^x01!");
}

Ale nie działa..

 

Sprobuj z uzyciem taska

case 8:
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Musisz byc martwy aby kupic morfine!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(kasa >= 20)
	{
		cod_set_user_coins(id, kasa-20);
		set_task(0.1, "Wskrzes", id);
		ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Kupiles^x03 Morfine^x01!");
	}
	else
       		 ColorChat(id, BLUE, "[Sklep]^x01 Zapomnij, masz za malo^x03 monet^x01!");
}
public Wskrzes(id)
{
	if(is_user_connected(id))
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#14 TremoR

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:David
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 10.03.2015 13:09

@up tak samo ...

 

Chodzi o to, że gdy chce kupic morfine nic sie nie dzieje(nawet nie wyskakuje "Kupiłeś Morfine!") :/


  • +
  • -
  • 0

#15 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 10.03.2015 13:34

@up tak samo ...

 

Chodzi o to, że gdy chce kupic morfine nic sie nie dzieje(nawet nie wyskakuje "Kupiłeś Morfine!") :/

 

Skoro nie wyskakuje napis oznacza to, ze funkcja nie jest nawet wykonywana :mur: . Daj kod calego sklepiku.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#16 TremoR

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:David
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 10.03.2015 21:34

Poradziłem sobie, można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0

#17 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 11.03.2015 19:25

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych