Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Modele broni na dana FLAGE


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 mucek181

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 25.02.2015 21:51

Witam mam otóż taki problem stworzyłem dosyć prosty plugin na podmianę modeli broni na dana flagę. Plugin wszystko fajnie kompiluje się bez błędnie i działa na serwerze ale do pewnego czasu bo powoduje zawieszenie się serwera czy tam crashe proszę o pomoc co może być nie tak z nim podaje KOD.

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <regex>
#include <nvault>
#include <sockets>
#include <geoip>
#include <csx>

public plugin_init(){
	
	// nasluchiwacze
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache(){
	// Wczytanie modeli broni
		precache_model("models/vip/v_awpvip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
		precache_model("models/vip/v_deaglevip2.mdl");
		precache_model("models/vip/v_knifevip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_uspvip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_glock18vip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_p90vip.mdl");

}

public CurWeapon(id)
{

	new weapon = read_data(2);

	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_AWP)

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip.mdl")

	}

	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_AK47)

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_ak47vip.mdl")

	}

	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_M4A1)

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")

	}

	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_DEAGLE)

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_deaglevip2.mdl")

	}

	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_KNIFE)

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_knifevip.mdl")

	}

	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_USP)

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_uspvip.mdl")

	}
	
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_GLOCK18)

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_glock18vip.mdl")

	}

	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_P90)

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_p90vip.mdl")

	}
}

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na sieć serwerów Counter-Strike 1.6 www.FairGame-CS.pl
Dołączona grafika

#2 GreM!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 27.02.2015 17:45

Podaj logi


  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 mucek181

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 03.03.2015 01:20

Nie ma zadnych wlasnie błędów.


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na sieć serwerów Counter-Strike 1.6 www.FairGame-CS.pl
Dołączona grafika

#4 Biometr

    Początkujący

  • Oczekujący

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 11.03.2015 11:09

Po co ładujesz wszystko co możliwe to po pierwsze ...

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <regex>
#include <nvault>
#include <sockets>
#include <geoip>
#include <csx>

I co to w ogóle jest ...

ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H

/

if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

----------------------------

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H


public plugin_init(){
	register_plugin("Plugin", "0.1", "mucek181")
	
	// nasluchiwacze
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache(){
	// Wczytanie modeli broni
		precache_model("models/vip/v_awpvip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
		precache_model("models/vip/v_deaglevip2.mdl");
		precache_model("models/vip/v_knifevip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_uspvip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_glock18vip.mdl");
		precache_model("models/vip/v_p90vip.mdl");

}

public CurWeapon(id)
{

	new weapon = read_data(2);

	if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_ak47vip.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_DEAGLE && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_deaglevip2.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_KNIFE && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_knifevip.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_USP && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_uspvip.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_GLOCK18 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_glock18vip.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_P90 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_p90vip.mdl")

	}
}

Tak i tak podmiana w taki sposób modeli nie jest zbyt .... Optymalna :)

 

Załączony plik  mucek181.sma   2,02 KB  158 Ilość pobrań
  mucek181.amxx


Użytkownik Biometr edytował ten post 11.03.2015 11:24

  • +
  • -
  • 2

#5 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Napisano 11.03.2015 11:18

sprawdź to.

Spoiler

 

a teraz tak, co to jest:

#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <regex>
#include <nvault>
#include <sockets>
#include <geoip>
#include <csx>

oraz

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_AWP)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_AK47)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_M4A1)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_DEAGLE)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_KNIFE)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_USP)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_GLOCK18)
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H == ADMIN_LEVEL_H && weapon == CSW_P90)

proponuję poczytać dokumentacje.


  • +
  • -
  • 2

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.


#6 mucek181

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 01.04.2015 10:46

Dzięki za pomoc ale już sobie poradziłem :D łapcie Like można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na sieć serwerów Counter-Strike 1.6 www.FairGame-CS.pl
Dołączona grafika

#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 02.04.2015 17:28

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych