Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Kod 1/3 na odbicie pocisku w głowę

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 hilp

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2015 20:43

Witam. Mam do Was takie pytanie. Czy da radę osiągnąć jakoś inaczej niż tu poniżej 1/3 na odbicie pocisku w głowę?

 

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{ 
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD && !random(2))
return FMRES_IGNORED;




new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);




if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;




if(!ma_klase[iHit])
return FMRES_IGNORED;




set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);




return FMRES_IGNORED;
}

Według mnie nie działa to prawidłowo używając random z biblioteką fakemeta. NA serwerze odbija mi ciągle pociski w głowę. Mógłby mi ktoś pomóc i napisać co tu można zastosować? Zamiast tego, bo wg mnie źle działa :)

 

Pozdrawiam :)

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 27.02.2015 12:14

W TakeDamage

if(get_pdata_int(this, 75, 5) == HIT_HEAD && random_num(1, 3) == 1)
	return HAM_SUPERCEDE;


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 27.02.2015 13:18

Nie bawię się już w amxx, ale może tak:

 

Pod bibliotekami:

#define DMG_BULLET (1<<1)

Do public plugin_init()

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);

Gdzieś na dole:

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
    if(is_user_alive(this) && ma_klase[this])
    {
        if(get_pdata_int(this, 75, 5) == HIT_HEAD && (damagebits & DMG_BULLET) && random(100) < 33)
        {
            return HAM_SUPERCEDE;
        }
    }
    return HAM_SUPERCEDE;
}

Użytkownik sharkowy edytował ten post 27.02.2015 13:19

  • +
  • -
  • 0

#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 27.02.2015 13:32

Nie bawię się już w amxx, ale może tak:

Pod bibliotekami:

#define DMG_BULLET (1<<1)
Do public plugin_init()
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
Gdzieś na dole:
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){    if(is_user_alive(this) && ma_klase[this])    {        if(get_pdata_int(this, 75, 5) == HIT_HEAD && (damagebits & DMG_BULLET) && random(100) < 33)        {            return HAM_SUPERCEDE;        }    }    return HAM_SUPERCEDE;}
Damagebits jest zbedne, nie bedzie odbijac obrazen zadanych w glowe np od granatow itp. Reszta to nic innego jak to o czym pisalem. Poza tym, po wyjsciu z klamry nie blokujemy obrazen bo to nie ma sensu.
  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#5 hilp

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.02.2015 20:09

LinuX Dodałbyś mi to do klasy którą zapodam poniżej? Bo troszkę nie ogarnąłem.

 
Załączony plik  lekki_zolnierz.sma   1,12 KB  21 Ilość pobrań
  lekki_zolnierz.amxx

  • +
  • -
  • 0

#6 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 28.02.2015 10:38

Sprawdz.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#7 hilp

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.02.2015 19:55

Dziekuje, dziala bardzo dobrze ;)


  • +
  • -
  • 0

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.02.2015 20:24

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych