Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Crash serwera + błedy pluginu

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rellik #

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 25.02.2015 20:05

Witajcie, mam plugin z tego forum na noże, i jest taki błąd w logach który powoduje crashe.. coś jest nie tak z linią 417, aktualnie nie mam tych logów bo usunąłem :D. Ale proszę popatrzeć .

 

Edit. sorry za plik smx xD pojechały mi się, niewłaściwy wybrałem

Załączone pliki


Użytkownik Rellik # edytował ten post 25.02.2015 20:27

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 25.02.2015 20:11

podeslij plik sp :facepalm2:

 

Edit:

 

Wszedzie gdzie pobierasz index gracza, musisz sprawdzac czy jest on podlaczony bo inaczej sa bledy. Uzyj tego stocka przy pobieraniu indexa to bedzie wszystko ok.

stock bool:IsValidClient(client)
{
	if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client))
		return true;

	return false;
}

  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#3 Rellik #

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 01.03.2015 21:16

Nie jestem ekspertem... Czyli to ma tak wyglądać?: że to dodaje na końcu pluginu i na początku tworzę zmienną?

stock bool:IsValidClient(client)
{
if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client))
return true;
 
return false;
}

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 02.03.2015 10:19

Stock dodajesz gdzies na koncu pluginu a na poczatku publicu w ktorym pobierasz index dodajesz warunek sprawdzajacy czy gracz jest onlline.

if(IsValidClient(client))
{
// code
}
  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#5 Rellik #

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 03.04.2015 20:48

Mógłbyś mi podać gotowca?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#6 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 04.04.2015 07:27

No przecież podał ci gotowca (prawie ;) )

 

Na koniec pluginu wrzucasz stocka:

stock bool:IsValidClient(client)
{
    if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client))
        return true;

    return false;
}

a to co ci sypie errorami dajesz w warunek:

if(IsValidClient(client))
{
// code
}

Czego nie rozumiesz?


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#7 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.04.2015 11:58

"Krótsza" wersja
stock bool:IsValidClient(client)
{
	return bool:(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client));
}
i jak dla mnie chyba nie ma sensu sprawdzać IsClientConnected i IsClientInGame, to prawie tak samo jakby sprawdzać w amxx czy gracz żyje i jest połączony z serwerem, samo IsClientInGame wystarcza.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 Rellik #

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 05.04.2015 08:37

Mam warunek dać tylko w tą jedną linie czy całość publica?

 

Ostatek kodu ma wyglądać tak?: 

 

public Action:OnItemPickup(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) 
{
if(IsValidClient(client))
{
new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); 
} 
new iWeapon = GetPlayerWeaponSlot(client, 2);
new iItem;
 
switch(weapon_choose[client]) {
case 1: if(IsValidEntity(iWeapon) && iWeapon != INVALID_ENT_REFERENCE) 
{RemovePlayerItem(client, iWeapon), RemoveEdict(iWeapon), iItem = GivePlayerItem(client, "weapon_bayonet");}
case 2: if(IsValidEntity(iWeapon) && iWeapon != INVALID_ENT_REFERENCE) 
{RemovePlayerItem(client, iWeapon), RemoveEdict(iWeapon), iItem = GivePlayerItem(client, "weapon_knife_gut");}
case 3: if(IsValidEntity(iWeapon) && iWeapon != INVALID_ENT_REFERENCE) 
{RemovePlayerItem(client, iWeapon), RemoveEdict(iWeapon), iItem = GivePlayerItem(client, "weapon_knife_flip");}
case 4: if(IsValidEntity(iWeapon) && iWeapon != INVALID_ENT_REFERENCE) 
{RemovePlayerItem(client, iWeapon), RemoveEdict(iWeapon), iItem = GivePlayerItem(client, "weapon_knife_m9_bayonet");}
case 5: if(IsValidEntity(iWeapon) && iWeapon != INVALID_ENT_REFERENCE) 
{RemovePlayerItem(client, iWeapon), RemoveEdict(iWeapon), iItem = GivePlayerItem(client, "weapon_knife_karambit");}
case 6: if(IsValidEntity(iWeapon) && iWeapon != INVALID_ENT_REFERENCE) 
{RemovePlayerItem(client, iWeapon), RemoveEdict(iWeapon), iItem = GivePlayerItem(client, "weapon_knifegg");}
case 7: if(IsValidEntity(iWeapon) && iWeapon != INVALID_ENT_REFERENCE) 
{RemovePlayerItem(client, iWeapon), RemoveEdict(iWeapon), iItem = GivePlayerItem(client, "weapon_knife_tactical");}
default: {return;}
}
EquipPlayerWeapon(client, iItem);
 
}
stock bool:IsValidClient(client)
{
return bool:(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client));
}

Użytkownik Rellik # edytował ten post 05.04.2015 08:38

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#9 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.04.2015 10:38

Przed pobraniem id gracza chcesz sprawdzić czy gracz istnieje?
new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
if(!IsValidClient(client))
	return;

new iWeapon = GetPlayerWeaponSlot(client, 2);

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#10 Rellik #

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 05.04.2015 13:01

Znowu crashuje serwer, nic to nie dało


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu


#11 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 05.04.2015 13:38

Znowu crashuje serwer, nic to nie dało


Widocznie crashuje cos innego. To co podalem naprawia blad o errorach o ktorych pisales na poczatku.
  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#12 Rellik #

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:148
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Random
Offline

Napisano 05.04.2015 14:21

Ale to ten plugin na 100%... Usunąłem go i znów jest git.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png

b_350_20_1A1A1A_1A1A1A_ADADAD_1A1A1A.png
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.

Piszę poprawnie po POLSKU.

Psychopaci.Eu






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych