Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Klasa - nie działa zmniejszona grawitacja, oraz nie otrzymywanie obrażeń z upadku

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 GreM!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 25.02.2015 18:08

Witam, zrobiłem bardzo prostą klasę, powiem nawet banalną i nie spodziewałem, że tutaj pojawi się jakiś błąd. Klasa tak jak ma w opisie powinna mieć zmniejszoną grawitacje i nie otrzymywać obrażeń od upadku jednak ani jedna funkcja, ani druga nie działa.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
#define FALL_VELOCITY 350.0

new const nazwa[] = "Legendarny Colnel";
new const opis[] = "Masz zmniejszona grawitacje 200/800, dostajesz HE i 1/1 na natychmiastowe zabicie z niego, nie tracisz hp od upadku z wysokosci";
new const bronie = 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new bool:falling[33];

public plugin_init() 
{
cod_register_advance(cod_get_classid("Elitarny Colnel"), 190, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_codclass_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}

public ResetHUD(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED; 

	

	if(!ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED;

	

	if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 1) == 1)

	{	

		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	}

	

	return HAM_IGNORED;

}

public client_PreThink(id) {
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(entity_get_float(id, EV_FL_flFallVelocity) >= FALL_VELOCITY) {
falling[id] = true;
}
else
{
falling[id] = false;
}
}
}

public client_PostThink(id) {
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(falling[id]) {
entity_set_int(id, EV_INT_watertype, -3);
}
}
}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 25.02.2015 19:11

Spoiler

Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 25.02.2015 19:13

  • +
  • -
  • 1

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 25.02.2015 20:32

Sprawdz. Metoda na "ham'a" (dla kumatych) :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#4 GreM!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 26.02.2015 16:37

Ani jedna, ani druga klasa nie działa.


  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.02.2015 17:13

public cod_codclass_enabled(id)

:facepalm:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#6 GreM!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 26.02.2015 18:19

Dobra dzięki xD 


  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 26.02.2015 21:14

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych