Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Statystyki znikają przy dodaniu MAX

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 GreM!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 23.02.2015 20:42

Cześć, dodałem do silnika podmianę liczby statystyk przy osiągnięciu limitu pojawia się - [MAX]. Gdy nie mamy rozdanych statystyk wszystko wygląda dobrze. Problem pojawia się przy dojściu do limitu inteligencji i mądrości co się dzieje widać na zdjęciach. Albo jestem ślepy albo nie wiem, nie widzę różnicy między zdrowiem, a inteligencją, a jednak przy inteligencji występuje błąd  o_O

 

public PrzydzielPunkty

public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new szobrazenia[60];
new madrosc[60];
new tytul[25];

if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)

format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "\y--== \w| \rwszystko \w|\y ==--");
else format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "\y--== \w| \r%d \w|\y ==--", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);

if(inteligencja_gracza[id] == limit_inteligencji)
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "\dInteligencja: \y[\rMAX\y] \r> \wZwieksza Sile Klasy/Perku\r <");
else	format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "\dInteligencja: \y[\r%i/%i\y] \r> \wZwieksza Sile Klasy/Perku\r <", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1), PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1) - inteligencja_gracza[id] + limit_inteligencji);

if(zdrowie_gracza[id] == limit_zdrowia)
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "\dZdrowie: \y[\rMAX\y] \r> \wZwieksza Zdrowie\r <");
else	format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "\dZdrowie: \y[\r%i/%i\y] \r> \wZwieksza Zdrowie\r <", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1), PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1) - zdrowie_gracza[id] + limit_zdrowia);

if(wytrzymalosc_gracza[id] == limit_wytrzymalosci)
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "\dWytrzymalosc: \y[\rMAX\y] \r> \wZmniejsza Obrazenia\r <");
else format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "\dWytrzymalosc: \y[\r%i/%i\y] \r> \wZmniejsza Obrazenia\r <", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1) - wytrzymalosc_gracza[id] + limit_wytrzymalosci);

if(kondycja_gracza[id] == limit_kondycji)
format(kondycja, charsmax(kondycja), "\dKondycja: \y[\rMAX\y] \r> \wZwieksza Speeda\r <");
else format(kondycja, charsmax(kondycja), "\dKondycja: \y[\r%i/%i\y] \r> \wZwieksza Speeda\r <", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1), PobierzKondycje(id, 1, 1, 1) - kondycja_gracza[id] + limit_kondycji);

if(obrazenia_gracza[id] == limit_obrazenia)
format(szobrazenia, charsmax(szobrazenia), "\dObrazenia: \y[\rMAX\y] \r> \wZwieksza Zadawane Obrazenia\r <");
else format(szobrazenia,charsmax(szobrazenia), "\dObrazenia: \y[\r%i/%i\y] \r> \wZwieksza Zadawane Obrazenia\r <", obrazenia_gracza[id], limit_obrazenia);

if(madrosc_gracza[id] == limit_madrosc)
format(madrosc, charsmax(madrosc), "\dMadrosc: \y[\rMAX\y] \r> \wZwieksza Otrzymywany Exp\r <");
else format(madrosc, charsmax(madrosc), "\dMadrosc: \y[\r%i/%i\y] \r> \wZwieksza Otrzymywany Exp\r <", madrosc_gracza[id], limit_madrosc);
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu,szobrazenia);
menu_additem(menu, madrosc);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ilosc;

if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)

ilosc = punkty_gracza[id];

else ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

switch(item)
{
case 0:
{

if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;

else szybkosc_rozdania[id] = 0;

}
case 1:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_inteligencji)
{
if(ilosc > limit_inteligencji - inteligencja_gracza[id])

ilosc = limit_inteligencji - inteligencja_gracza[id];

inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[Informacje] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 2:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowia)
{
if(ilosc > limit_zdrowia - zdrowie_gracza[id])

ilosc = limit_zdrowia - zdrowie_gracza[id];

zdrowie_gracza[id]+=ilosc;

punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[Informacje] Maxymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 3:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosci)
{
if(ilosc > limit_wytrzymalosci - wytrzymalosc_gracza[id])

ilosc = limit_wytrzymalosci - wytrzymalosc_gracza[id];

wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;

punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[Informacje] Maxymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

}
case 4:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycji)
{
if(ilosc > limit_kondycji - kondycja_gracza[id])

ilosc = limit_kondycji - kondycja_gracza[id];

kondycja_gracza[id]+=ilosc;

punkty_gracza[id]-=ilosc;

}
else
client_print(id, print_chat, "[Informacje] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 5:
{
if(obrazenia_gracza[id] < limit_obrazenia)
{
if(ilosc > limit_obrazenia - obrazenia_gracza[id])

ilosc = limit_obrazenia - obrazenia_gracza[id];

obrazenia_gracza[id]+=ilosc;

punkty_gracza[id]-=ilosc;

}
else
client_print(id, print_chat, "[Informacje] Maxymalny poziom obrazen osiagniety");
}
case 6: {	
if(madrosc_gracza[id] < limit_madrosc)
{
if(ilosc > limit_madrosc - madrosc_gracza[id])

ilosc = limit_madrosc - madrosc_gracza[id];

madrosc_gracza[id]+=ilosc;

punkty_gracza[id]-=ilosc;

}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom madrosci osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zdjęcia : http://zapodaj.net/e...4054e8.bmp.html

http://zapodaj.net/b...5edbbd.bmp.html

 

Z góry dziękuję za pomoc!  :)


  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 GreM!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 24.02.2015 16:30

Dobra, ze znikającą inteligencją sobie poradziłem. Ale nie mogę poradzić sobie z tą mądrością, dlaczego ona przesuwa się linijkę do góry... :/

 

//Edit: Dzięki skomplikowanym obliczeniom matematycznych po długich latach ostrej harówki poradziłem sobie  ^D^

Close :) 


Użytkownik GreM! edytował ten post 24.02.2015 16:36

  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 25.02.2015 13:57

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych