Cześć, dodałem do silnika podmianę liczby statystyk przy osiągnięciu limitu pojawia się - [MAX]. Gdy nie mamy rozdanych statystyk wszystko wygląda dobrze. Problem pojawia się przy dojściu do limitu inteligencji i mądrości co się dzieje widać na zdjęciach. Albo jestem ślepy albo nie wiem, nie widzę różnicy między zdrowiem, a inteligencją, a jednak przy inteligencji występuje błąd
public PrzydzielPunkty
public PrzydzielPunkty(id) { new szybkosc[60]; new inteligencja[65]; new zdrowie[60]; new wytrzymalosc[60]; new kondycja[60]; new szobrazenia[60]; new madrosc[60]; new tytul[25]; if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1) format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "\y--== \w| \rwszystko \w|\y ==--"); else format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "\y--== \w| \r%d \w|\y ==--", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]); if(inteligencja_gracza[id] == limit_inteligencji) format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "\dInteligencja: \y[\rMAX\y] \r> \wZwieksza Sile Klasy/Perku\r <"); else format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "\dInteligencja: \y[\r%i/%i\y] \r> \wZwieksza Sile Klasy/Perku\r <", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1), PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1) - inteligencja_gracza[id] + limit_inteligencji); if(zdrowie_gracza[id] == limit_zdrowia) format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "\dZdrowie: \y[\rMAX\y] \r> \wZwieksza Zdrowie\r <"); else format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "\dZdrowie: \y[\r%i/%i\y] \r> \wZwieksza Zdrowie\r <", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1), PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1) - zdrowie_gracza[id] + limit_zdrowia); if(wytrzymalosc_gracza[id] == limit_wytrzymalosci) format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "\dWytrzymalosc: \y[\rMAX\y] \r> \wZmniejsza Obrazenia\r <"); else format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "\dWytrzymalosc: \y[\r%i/%i\y] \r> \wZmniejsza Obrazenia\r <", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1) - wytrzymalosc_gracza[id] + limit_wytrzymalosci); if(kondycja_gracza[id] == limit_kondycji) format(kondycja, charsmax(kondycja), "\dKondycja: \y[\rMAX\y] \r> \wZwieksza Speeda\r <"); else format(kondycja, charsmax(kondycja), "\dKondycja: \y[\r%i/%i\y] \r> \wZwieksza Speeda\r <", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1), PobierzKondycje(id, 1, 1, 1) - kondycja_gracza[id] + limit_kondycji); if(obrazenia_gracza[id] == limit_obrazenia) format(szobrazenia, charsmax(szobrazenia), "\dObrazenia: \y[\rMAX\y] \r> \wZwieksza Zadawane Obrazenia\r <"); else format(szobrazenia,charsmax(szobrazenia), "\dObrazenia: \y[\r%i/%i\y] \r> \wZwieksza Zadawane Obrazenia\r <", obrazenia_gracza[id], limit_obrazenia); if(madrosc_gracza[id] == limit_madrosc) format(madrosc, charsmax(madrosc), "\dMadrosc: \y[\rMAX\y] \r> \wZwieksza Otrzymywany Exp\r <"); else format(madrosc, charsmax(madrosc), "\dMadrosc: \y[\r%i/%i\y] \r> \wZwieksza Otrzymywany Exp\r <", madrosc_gracza[id], limit_madrosc); format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]); new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler"); menu_additem(menu, szybkosc); menu_addblank(menu, 0); menu_additem(menu, inteligencja); menu_additem(menu, zdrowie); menu_additem(menu, wytrzymalosc); menu_additem(menu, kondycja); menu_additem(menu,szobrazenia); menu_additem(menu, madrosc); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0); menu_display(id, menu); } public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new ilosc; if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1) ilosc = punkty_gracza[id]; else ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]] switch(item) { case 0: { if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++; else szybkosc_rozdania[id] = 0; } case 1: { if(inteligencja_gracza[id] < limit_inteligencji) { if(ilosc > limit_inteligencji - inteligencja_gracza[id]) ilosc = limit_inteligencji - inteligencja_gracza[id]; inteligencja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[Informacje] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 2: { if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowia) { if(ilosc > limit_zdrowia - zdrowie_gracza[id]) ilosc = limit_zdrowia - zdrowie_gracza[id]; zdrowie_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[Informacje] Maxymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 3: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosci) { if(ilosc > limit_wytrzymalosci - wytrzymalosc_gracza[id]) ilosc = limit_wytrzymalosci - wytrzymalosc_gracza[id]; wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[Informacje] Maxymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } case 4: { if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycji) { if(ilosc > limit_kondycji - kondycja_gracza[id]) ilosc = limit_kondycji - kondycja_gracza[id]; kondycja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[Informacje] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } case 5: { if(obrazenia_gracza[id] < limit_obrazenia) { if(ilosc > limit_obrazenia - obrazenia_gracza[id]) ilosc = limit_obrazenia - obrazenia_gracza[id]; obrazenia_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[Informacje] Maxymalny poziom obrazen osiagniety"); } case 6: { if(madrosc_gracza[id] < limit_madrosc) { if(ilosc > limit_madrosc - madrosc_gracza[id]) ilosc = limit_madrosc - madrosc_gracza[id]; madrosc_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom madrosci osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
Zdjęcia : http://zapodaj.net/e...4054e8.bmp.html
http://zapodaj.net/b...5edbbd.bmp.html
Z góry dziękuję za pomoc!