Jako że w csgo nie można użyć "m_vecPunchAngle", przygotowałem stocka do zmianny recoil'a w broni (chociaż zbytnio nie ma sensu tego trzymać w stocku ):
stock SetClientRecoil(client, value){ new m_Offset=FindSendPropOffs("CWeaponCSBase","m_iRecoilIndex"); SetEntData(GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"), m_Offset, value); }"m_iRecoilIndex" zawiera liczbę pocisków wystrzelonych przez broń, która po pewnnym czasie (jak nie strzelamy) jest zerowana.
Cały trick polega na tym aby przy evencie "weapon_fire" (najlepiej pre) wywoływać podanny wyżej kod, dzięki czemu będziemy strzelać non stop z broni tak jak byśmy strzelali danym pociskiem (value)
np. dla value = 0 będziemy nonstop strzelać tak jak byśmy strzelali pierwszym pociskiem.
Przepraszam za błędy i "łopatologiczny" opis, ale nie stety nie jestem najlepszym "polonistą"
screen bez zmianny:
http://imgur.com/e9UlRZU
screen zmiana z eventem weapon_fire (pre):
http://imgur.com/ieCHtbp
Użytkownik plx211 edytował ten post 21.02.2015 16:25