Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Model z generatora nie działa

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ichigo :)

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.02.2015 13:21

Witam :) Gdy wygenerowałem sciezka do modelu była w innym kodzie ale tez nie działała wiec zmienilem na taką z tematu ale tez nie zadziałała wiec proszę o pomoc 

Kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Premium Assassin";
new const opis[]    = "80 widzialnosci.AutoBH.Deagle i noz(1/1 ppm). Grawitacja 600.2 skoki.";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];
 
new ostatnio_prawym[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
 
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );
 
}
 
public plugin_precache()
{
 
precache_model("models/player/ezio/ezio.mdl");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Premium Assassin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}
 
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
 
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
 
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
 
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
 
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
 
}
return FMRES_IGNORED;
}
 
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
 
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
 
public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
return;
 
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "ezio" );
}

0
Cytowanie selektywne


  • +
  • -
  • 0

#2 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 19.02.2015 15:18

Sprawdz:

http://wklej.org/id/1640400/

@poprawione


Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 19.02.2015 15:20

  • +
  • -
  • 1

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#3 Ichigo :)

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.02.2015 16:16

A mógłbym wiedzieć co poprawiasz na przyszłość :D 


  • +
  • -
  • 0

#4 GreM!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 19.02.2015 16:35

Porównaj sobie 

public fwSpawn_ModelGracza( id )
public plugin_precache()
public plugin_init()

  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych