up
nie dziala
Ogolnie składnia jest taka (JailBreak)
Wszystko inne dziala tylko ta komenda (admin jak recznie wpisuje komende to dziala)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
#define PLUGIN "FireDay"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "PKNCK"
new id_zabawy;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_zabawy = jail_register_game("FireDay");
}
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_zabawy)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wojna miedzy wiezniami^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime);
szInfo = "Dzisiaj jest FireDay";
jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne
setting[0] = 1;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 1;
setting[6] = 1;
}
}
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_zabawy)
{
jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
}
}
public bron(day)
{
if (day == id_zabawy)
{
for(new i=0;i<33;i++)
{
if(is_user_alive(i))
server_cmd("ft_give %s",i)
}
}
}
public OnGameHudEnd()
{
if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy)
{
jail_set_prisoners_fight(true, false, true);
}
}
Użytkownik PKNCK edytował ten post 19.02.2015 00:12