Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pomoc w połączeniu sily dwoch perkowPomoc w połączeniu sily dwoch perkow

cod nowy 2 perki w 1

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Sherry

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:41
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Wejherowo [ Okolice Gdyni ]
Offline

Napisano 16.02.2015 22:23

Witam. Probowalem polaczyc dwa perki w jeden aby mialy polaczona sile tak jakby... Ale nie wiem jak to zrobic. Moglby ktos pokazac??
 
 
 
1)
 
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
 
 
new const perk_name[] = "Byakugou no in";
new const perk_desc[] = "Jestes odporny na wszystkie umiejetnosci oraz perki oraz jestes odporny na miny, rakiety oraz dynamit";
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
 
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
 
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[this])
return HAM_IGNORED;
 
new classname[10]
pev(idinflictor, pev_classname, classname, 9);
 
if(equal(classname, "mine") || equal(classname, "rocket") || equal(classname, "dynamite"))
return HAM_SUPERCEDE;
 
return HAM_IGNORED;
}
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 2);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
 
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(wartosc == 1)
return COD_STOP;
 
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_perk[this])
return HAM_IGNORED;
 
if(damagebits & DMG_CODSKILL)
return HAM_SUPERCEDE;
 
return HAM_IGNORED;
}
 
 
2)
 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
 
new const nazwa[] = "Sage Mode";
new const opis[] = "Za kazdego zabitego otrzymujesz 20 HP i regenerujesz 10 HP co 5 sekund";
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_perk(nazwa, opis);
 
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
 
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
 
public Death()
{
new attacker = read_data(1);
 
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(!ma_perk[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new cur_health = get_user_health(attacker);
new max_health = 100+cod_get_user_health(attacker);
new new_health = cur_health+50<max_health? cur_health+50: max_health;
set_user_health(attacker, new_health);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
 
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
 
public WyszkolenieSanitarne(id)
{
id -= TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
 
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
if(ma_perk[id])
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
 
if(is_user_alive(id))
{
new cur_health = get_user_health(id);
new max_health = 100+cod_get_user_health(id);
new new_health = cur_health+20<max_health? cur_health+20: max_health;
set_user_health(id, new_health);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
  • +
  • -
  • 0

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 17.02.2015 06:00

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Nieodpowiednio umieszczony kod. Skorzystaj z Umieszczanie kodu na forum

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, 2 perki w 1

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych