Witam. Probowalem polaczyc dwa perki w jeden aby mialy polaczona sile tak jakby... Ale nie wiem jak to zrobic. Moglby ktos pokazac??
1)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Byakugou no in";
new const perk_desc[] = "Jestes odporny na wszystkie umiejetnosci oraz perki oraz jestes odporny na miny, rakiety oraz dynamit";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[this])
return HAM_IGNORED;
new classname[10]
pev(idinflictor, pev_classname, classname, 9);
if(equal(classname, "mine") || equal(classname, "rocket") || equal(classname, "dynamite"))
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 2);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
if(wartosc == 1)
return COD_STOP;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[this])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_CODSKILL)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
2)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Sage Mode";
new const opis[] = "Za kazdego zabitego otrzymujesz 20 HP i regenerujesz 10 HP co 5 sekund";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public Death()
{
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!ma_perk[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;
new cur_health = get_user_health(attacker);
new max_health = 100+cod_get_user_health(attacker);
new new_health = cur_health+50<max_health? cur_health+50: max_health;
set_user_health(attacker, new_health);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public WyszkolenieSanitarne(id)
{
id -= TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_perk[id])
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+TASK_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
if(is_user_alive(id))
{
new cur_health = get_user_health(id);
new max_health = 100+cod_get_user_health(id);
new new_health = cur_health+20<max_health? cur_health+20: max_health;
set_user_health(id, new_health);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pomoc w połączeniu sily dwoch perkowPomoc w połączeniu sily dwoch perkow
Temat rozp. Sherry, 16.02.2015 22:23
cod nowy 2 perki w 1
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 16.02.2015 22:23
#2
Napisano 17.02.2015 06:00
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Nieodpowiednio umieszczony kod. Skorzystaj z Umieszczanie kodu na forum
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Nieodpowiednio umieszczony kod. Skorzystaj z Umieszczanie kodu na forum
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, 2 perki w 1
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych