Pytanie dość proste, odpowiedź nie koniecznie, siedzę nad tym trochę i nie wiele wymyśliłem
Chodzi o to, że potrzebuje funkcji wyznaczającej origin za plecami gracza jednostek X, za plecami czyli dokładnie przeciwny kierunek do miejsca w które gracz mierzy. Powiedzmy że mamy coś takiego:
A - Gracz
B - Miejsce w które mierzy
C - szukany punkt
x - odległość (zmienna do ustalenia późniejszego )
Czyli potrzebuję punkt po przeciwnej względem gracza stronie od miejsca gdzie mierzy (np get_user_aiming)
Oczywiście nie bierzemy pod uwagę wysokości (origin[2]) tylko [0] i [1].
Zacząłem już nawet rozpisywać funkcję i szukać na to matematycznego wzoru, ale utknąłem
Doszedłem do tego tylko że C znajduję się na tej samej prostej co A i B i kombinowałem z tym coś
Ma ktoś pomysł co zrobić?
Jeżeli odpowiedź jest banalnie prosta to sory, zawiesiłem się
PS najlepiej origin we Float
Użytkownik Ossal edytował ten post 15.02.2015 01:28