Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Dodanie do vipa: brak utraty hp po upadku z wysokości.

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 12.02.2015 19:43

Witam, czy mógłby ktoś dodać do pluginy brak obrażeń po upadku z wysokości? Chodzi mi tylko żeby ta umiejętność działała na graczu z poziomem Level_H.

 

Proszę o szybką pomoc, dziękuje.

Załączone pliki


Użytkownik protypek edytował ten post 12.02.2015 19:43

  • +
  • -
  • 0

#2 protypek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 13.02.2015 10:31

Chodzi mi o dodanie tego pluginu "no_fall_damage.amxx" do vipa. Tylko żeby ktoś ten plugin przerobił pod flage t(admin_level_h), a także prosiłbym o usunięcie Cvar'u. 

#include <amxmodx>
#include <engine>


#define FALL_VELOCITY 350.0


public plugin_init() {
  register_plugin("No fall damage", "0.2", "v3x");
  if(!cvar_exists("mp_falldamage")) {
    register_cvar("mp_falldamage", "0");
  }
}


new bool:falling[33];


public client_PreThink(id) {
  if(get_cvar_num("mp_falldamage") == 0 
  && is_user_alive(id) 
  && is_user_connected(id)) {
    if(entity_get_float(id, EV_FL_flFallVelocity) >= FALL_VELOCITY) {
      falling[id] = true;
    } else {
      falling[id] = false;
    }
  }
}


public client_PostThink(id) {
  if(get_cvar_num("mp_falldamage") == 0 
  && is_user_alive(id) 
  && is_user_connected(id)) {
    if(falling[id]) {
      entity_set_int(id, EV_INT_watertype, -3);
    }
  }
}

Użytkownik protypek edytował ten post 13.02.2015 10:32

  • +
  • -
  • 0

#3 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 13.02.2015 11:05

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#4 protypek

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 14.02.2015 13:31

Dzięki wszystko śmiga :) Do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych