Otóż mam ten problem od wczoraj i cały czas szukam przyczyny. Gdy gracz wchodzi na serwer nawet gdy nie wybierze klasy już ma w hud pokazany [Lvl: 35] a gdy wybierze wywala mu [Lvl: 140]. Zdziwiłem się bo nigdy takiego problemu nie miałem.
tutaj public odpowiedzialny za hud, a w załączniku cały qtm.
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0; new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nObrazenia : +%0.2f%%", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target],float(obrazenia_gracza[target])*0.3); return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]|[Exp : %0.1f%%]|[Lvl : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }