Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sourcemod 1.7.0


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 09.02.2015 17:52

Highlights for Server Admins:
     Updated game compatibility for TF2, CS:GO, and Dota 2.
     Fixed regression in SM 1.6.3 causing load failure on games older than Orangebox.
     Rewrote internal Steam auth ID handling:
          admins.cfg now supports Steam2, Steam3, and SteamID 64 formats for the Steam auth provider.
          admins-simple.ini now supports Steam3 auth IDs in addition to Steam2 IDs.
          Command targeting now supports both Steam3 auth IDs in addition to Steam2 IDs.

Highlights for Developers:
     Added new SourcePawn Transitional Syntax!
          New methodmap-based APIs have been added for many existing functions and handle types.
          New work-in-progress API doc page.
     Added OnTakeDamage_Alive hook type to SDKHooks.
     Many more File natives now support Valve FS.
Lista zmian
User Changes
     Updated game compatibility for TF2, CS:GO, and Dota 2.*
     Fixed regression in SM 1.6.3 causing load failure on games older than Orangebox. (PR 237)*
     Rewrote internal Steam auth ID handling (PR 147, PR 153, PR 155, PR 162, PR 204, PR 210, PR 222, PR 246).
          admins.cfg now supports Steam2, Steam3, and SteamID 64 formats for the Steam auth provider.
          admins-simple.ini now supports Steam3 auth IDs in addition to Steam2 IDs.
          Command targeting now supports both Steam3 auth IDs in addition to Steam2 IDs.
     Added default timeout for MySQL connections to avoid hangs. (PR 248).
     Fixed sm plugins refresh not actually refreshing updated plugins like map change does (PR 257).
     SDKTools' gamerules gamedata is now far less likely to break on updates (PR 220).
     Fixed crash with sm_dump_admcache on Windows (PR 163).
     Fixed SDKHooks causing crash on player join/leave or plugin load/unload if gamedata missing (PR 236).
     Changed default sm_trigger_show ConVar value to 0 / disabled.

Developer Changes
     Added new SourcePawn Transitional Syntax!
          New methodmap-based APIs have been added for many existing functions and handle types.
          New work-in-progress API doc page.
     Added Blocked hook type to SDKHooks (PR 119) (VoiDeD).
     Added OnTakeDamage_Alive hook type to SDKHooks (PR 149).
     Many more File natives now support Valve FS (PR 120, PR 169, PR 178).
     Added SetFilePermissions native (PR 43) (hlstriker).
     Added API for iterating StringMaps (formerly "tries").
     Added natives for accessing command line parameters (PR 164) (VoiDeD).
     Exposed engine Message_DetermineMulticastRecipients as GetClientsInRange native. (PR 234).
     CloseHandle (or delete) on INVALID_HANDLE is now a no-op, instead of an error (PR 74).
     GetClientAuthString is now deprecated. Use GetClientAuthId instead.
     Added OnCoreMapEnd to extension interface (PR 127).
     Fixed IThreader threads leaking if they're not joined. (bug 3460, PR 241)
     TFHoliday updates no longer require a plugin recompile (PR 217).
     Fixed FindFlagChar returning false when passing AdminFlag_Custom6 (bug 6248, PR 203).
     Added support for (entity) CLASSPTR and EDICT Prop_Data fields with GetEntPropEnt and SetEntPropEnt (PR 83).
     Doubled maximum handle count per plugin to 32,768 (PR 215), (Thordin).
     Added support for custom default values with GetEvent* natives, rather than using ""/0 for unset fields (PR 157) (VoiDeD).
     Removed old profiler, and added new, pluggable profiler (with hooks to VProf) (PR 54).
     Added command to dump profiler output (PR 128) (VoiDeD).
     Fixed ICommandLine and related features being reported as unavailable on Dark Messiah.*
     Fixed OnPlayerRunCommand forward in SDKTools being unavailable on Dark Messiah.*
     SourceMod now uses some C++11 and has newer compiler requirements.
     Added --disable-auto-versioning option to ambuild configure script.
Załączony plik  sourcemod-1.7.0-linux.tar.gz   12,27 MB  275 Ilość pobrań

Załączony plik  sourcemod-1.7.0-mac.zip   10,27 MB  154 Ilość pobrań

Załączony plik  sourcemod-1.7.0-windows.zip   13,15 MB  238 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 2
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#2 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.02.2015 21:12

W budowie jest dokumentacja api dla 1.7:
https://sm.alliedmods.net/new-api/

Użytkownik plx211 edytował ten post 11.02.2015 21:13

  • +
  • -
  • 0

#3 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.03.2015 23:15

Dopiero teraz zauważyłem, że ta wersja sm bardzo różni się od 1.6.*
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych