Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z dodaniem itemu do sklepu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 xKubaPL

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Ddada
  • Lokalizacja:1231
Offline

Napisano 08.02.2015 17:40

Witam, mam problem aby dodać itemu autobh do sklepu cs.

Chodzi mi oto żeby nie każdy miał autobh tylko jak ktoś sobie kupi za np 5000$.

Jeżeli będzie trzeba podam sklep na gg. albo tutaj.


  • +
  • -
  • 0

#2 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 08.02.2015 18:22

pod bibliotekę

new bool: AutoBH[33];

do sklepu dodajesz tylko AutoBH[id] = true;

przykład:

new kasa = cs_get_user_money(id);
		case 0:
		{
			if(kasa >= 5000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-5000);
				AutoBH[id] = true;
				// info kupiles autobh
			}
			else
				// info o niewystarczajacej ilosci kasy
		}

do plugin_init()

register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThinkBHop")

na koniec kodu

public PreThinkBHop(id) 
{
	if(!is_user_alive(id) || !AutoBH[id]) return 0
	
	if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    
		new flagi = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
		
		if(flagi & (1 << 11)) return 0
		if(entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2) return 0
		if(!(flagi & (1<<9))) return 0
		
		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
		
	}
	return 0
}

  • +
  • -
  • 0

#3 xKubaPL

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Ddada
  • Lokalizacja:1231
Offline

Napisano 08.02.2015 19:07

public PreThinkBHop(id) 
{
if(!is_user_alive(id) || !AutoBH[id]) return 0
 
if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    
new flagi = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
 
if(flagi & (1 << 11)) return 0
if(entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2) return 0
if(!(flagi & (1<<9))) return 0
 
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
 
}
return 0
}
 
jakiś błąd bo wyskakuje 
to:
 
shop.sma(224) : error 017: undefined symbol "entity_get_int"
shop.sma(225) : error 017: undefined symbol "entity_get_int"
shop.sma(228) : error 017: undefined symbol "entity_get_int"
shop.sma(232) : error 017: undefined symbol "entity_get_vector"

 


Użytkownik xKubaPL edytował ten post 08.02.2015 19:24

  • +
  • -
  • 0

#4 xKubaPL

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Ddada
  • Lokalizacja:1231
Offline

Napisano 08.02.2015 20:07

Link do pobrania: sma sklepu. zobacz co i jak bo sklep się nie włącza nawet. http://www74.zippysh...9Vdc1/file.html


  • +
  • -
  • 0

#5 xKubaPL

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Ddada
  • Lokalizacja:1231
Offline

Napisano 09.02.2015 19:14

REFF


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 09.02.2015 21:09

HM?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych