Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o moduł odrzutowy do klasy

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Voltix

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Tolkmicko
Offline

Napisano 08.02.2015 15:12

Cześć. Chciałbym zrobić klasę z modułem odrzutowym, ale nie wiem jak to zrobić.

Oto mój kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Samuraj";
new const opis[]    = "Posiada modul odrzutowy, ktory wyrzuca go na 666 jednostek (+inteligencja), 1/1 z kosy (PPM)";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 60;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 150;
    
new ostatnio_prawym[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
 
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 09.02.2015 21:13

HM?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych