Może mi ktoś dodać modele do vipa?, gdzie znajduje się ten plugin.init?
http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/
Załączone pliki
-
vipflip.sma 775 bajtów
16 Ilość pobrań
vipflip.amxx
Użytkownik `Krzychuu edytował ten post 04.02.2015 09:42
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 04.02.2015 09:41
Może mi ktoś dodać modele do vipa?, gdzie znajduje się ten plugin.init?
http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/
Użytkownik `Krzychuu edytował ten post 04.02.2015 09:42
Napisano 04.02.2015 15:07
Napisano 04.02.2015 16:43
Jeżeli chcesz zamienić VIP'owi model noża na coś innego to robisz to w ten sposób.
1) W funkcji public plugin_init(){ , dodajesz event CurWeapon.
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1");
2) Następnie pod public plugin_init(){ ,dodajesz public plugin_precache(){ , jeżeli oczywiście nie masz niżej tej funkcji.W niej tworzysz ścieżkę do pobrania modelu o określonej nazwie.
Przykładowo:
public plugin_precache() { precache_model("models/v_intelcom.mdl") }
Plik v_intelcom.mdl, po wejściu gracza na serwer pobierze go do folderu cstrike/models, ty w tym przypadku również masz umieścić ten plik w tym folderze cstrike/models na swoim serwerze.
3) Ostatnią rzeczą jest odwołanie się do wyżej wymienionego eventu CurWeapon po przez funkcję.W tym przypadku będzie to wyglądało następująco.
public Event_CurWeapon(id) { new wpn = read_data(2) if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288 && wpn == CSW_KNIFE) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_intelcom.mdl") }
Jeżeli gracz będzie miał flagę t i jego aktualna broń w ręce to nóż, to w tym przypadku zostanie on zamieniony na model v_intelcom.mdl (co nim będzie, to już twoja sprawa).
Napisano 04.02.2015 17:43
Jeżeli chcesz zamienić VIP'owi model noża na coś innego to robisz to w ten sposób.
zobacz czy dobrze zrobiłem
Napisano 04.02.2015 18:29
Brakuje modułu fakameta.
#include <fakemeta>
W public client_authorized(id){ , masz na flagę a, czyli 1, a w public Event_CurWeapon(id) flagę t 524288.
Powinno być tak:
public client_authorized(id){ if(get_user_flags(id) & 1 == 1){ client_authorized_vip(id); } }
oraz
public Event_CurWeapon(id) { new wpn = read_data(2) if(get_user_flags(id) & 1 == 1 && wpn == CSW_KNIFE) set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/WyspaSkilla/KnifeFlip/v_knifeflip.mdl") }
Funkcja public SpawnedEventPre(id){ , jest Ci do niczego nie potrzebna, ponieważ nie przydzielasz żadnych bonusów na początku rundy.
Usuń więc:
W public plugin_init(){
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
oraz
public SpawnedEventPre(id){ if(g_Vip[id]){ if(is_user_alive(id)){ SpawnedEventPreVip(id); } } }
Napisano 04.02.2015 18:38
nadal errory wyskakują, jak kompiluje w Amxx Studio to piszę że jest jakiś problem z 12 linijką czyli:
public Event_CurWeapon(id)
Użytkownik `Krzychuu edytował ten post 04.02.2015 18:40
Napisano 04.02.2015 19:17
Napisano 05.02.2015 10:07
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych