Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

Przerobienie MENU by cypis

jailbreak

Najlepsza odpowiedź Alelluja, 02.02.2015 11:26

Proszę tą komende losuj dałem na /losuj musisz tylko ściągnąć te losowanie jak chodzi o to

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Navez19

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 02.02.2015 11:14

Witam. Proszę o przerobienie menu ct i tt tak aby było:

 

TT

-Ruletka (say /los lub /ruletka)

-Życzenie (say /lr)

 

CT

-Podziel na druzyny (say podziel)

-Losuj wieznia (say /losuj"

-Usunąć komendy, zasady gier i regulamin

i żeby było po kolei czyli

1. Prowadz

2. Przeszukaj wieznia

3. Mikro dla TT

4. Zabawy

5. Podziel na druzyny

6. Losuj

7. Gong

8. Menu Freeday i duszka

itd

 

Da się zrobić tak aby w jednym menu było i podziel i losuj? Zeby było do wyboru 

Losuj wieznia lub podziel a po wejściu w to dało się wybrać albo to albo to? Jak by się dało poproszę żeby tak było a jak nie to tak jw :)

 

sma.

 



 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "Jail Menu"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"
 
new bool:menu_mikro, bool:menu_walka;
new w_trakcie[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
register_event("ResetHUD", "SpawnPlayer", "be")
 
register_clcmd("+revision", "wlacz_rewizje");
register_clcmd("-revision", "wylacz_rewizje");
register_clcmd("say /menu", "MenuGraczy");
}
 
public plugin_precache()
{
precache_sound("weapons/c4_disarm.wav");
precache_sound("weapons/c4_disarmed.wav");
}
 
public SpawnPlayer(id)
{
w_trakcie[id] = 0;
remove_task(5000+id);
}
 
public MenuGraczy(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
MenuGraczaNieZywego(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(get_user_team(id))
{
case 1: MenuGraczaTT(id);
case 2: MenuGraczaCT(id);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public MenuGraczaTT(id)
{
new menu = menu_create("Menu Wieznia:", "Handel_Menu");
 
menu_additem(menu, "Czapki",  "3");
menu_additem(menu, "Kradnij Bron",  "4");
 
menu_additem(menu, "Ruletka",  "11");
menu_additem(menu, "Sklep",  "13");
menu_additem(menu, "Zyczenie",  "14");
menu_additem(menu, "Regulamin",  "0");
menu_additem(menu, "Zasady Gier",  "1");
menu_additem(menu, "Komendy",  "2");
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
}
 
public MenuGraczaCT(id)
{
new menu = menu_create("Menu Straznika:", "Handel_Menu");
new cb = menu_makecallback("Menu_Callback");
 
menu_additem(menu, "Prowadz",  "6", 1, cb);
 
menu_additem(menu, "Przeszukaj Wieznia","5");
 
menu_additem(menu, "Otworz Cele",  "7", 2, cb);
menu_additem(menu, "Tryb Walki",  "8", 3, cb);
menu_additem(menu, "Mikro dla TT",  "9", 3, cb);
menu_additem(menu, "Zabawy",  "10", 3, cb);
menu_additem(menu, "Manager FD i Duszek","15", 3, cb);
menu_additem(menu, "Gong",  "30", 3, cb);
 
menu_additem(menu, "Podziel na druzyny",  "12");
menu_additem(menu, "Ruletka",  "11");
menu_additem(menu, "Regulamin",  "0");
menu_additem(menu, "Zasady Gier",  "1");
menu_additem(menu, "Komendy",  "2");
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
}
 
public MenuGraczaNieZywego(id)
{
new menu = menu_create("Menu Widza:", "Handel_Menu");
 
menu_additem(menu, "Regulamin",  "0");
menu_additem(menu, "Zasady Gier",  "1");
menu_additem(menu, "Komendy",  "2");
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
}
 
public Menu_Callback(id, menu, item)
{
static num[10], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
 
switch(acces)
{
case 1:{
if(jail_get_prowadzacy() || !jail_get_days()) {
return ITEM_DISABLED;
}
}
case 2:{
if(id != jail_get_prowadzacy() && jail_get_days()) {
return ITEM_DISABLED;
}
}
case 3:{
if(id != jail_get_prowadzacy()) {
return ITEM_DISABLED;
}
}
}
return ITEM_ENABLED;
}
 
public Handel_Menu(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
 
new num[10], acces, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, acces, num, 9, _, _, callback);
switch(str_to_num(num))
{
case 0: show_motd(id, "regulamin.txt", "Regulamin Serwera"); 
case 1: show_motd(id, "zasadygier.txt", "Zasady Gier");
case 2: show_motd(id, "komendy.txt", "Komendy");
 
case 3: client_cmd(id, "say /czapki");
case 4:
{
if(jail_get_prisoner_free(id) || jail_get_user_block(id))
return;
 
new body, target;
get_user_aiming(id, target, body, 50);
 
if(target && get_user_team(target) == 1)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Nie nacelowales na straznika");
return;
}
if(!is_user_alive(target))
return;
 
new weapons = Jaki_Pistolet(target);
if(!weapons)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Straznik nie ma broni krotkiej");
return;
}
 
new weaponname[24];
get_weaponname(weapons, weaponname, 23);
 
ham_strip_weapon(target, weapons, weaponname);
give_item(id, weaponname);
 
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Gratulacje - Ukradles bron"); 
}
 
case 5: w_trakcie[id]? wylacz_rewizje(id): wlacz_rewizje(id);
 
case 6:{
if(!jail_get_prowadzacy())
jail_set_prowadzacy(id);
}
 
case 7: jail_open_cele();
case 8: jail_set_prisoners_fight((menu_walka = !menu_walka), !menu_walka);
case 9: jail_set_prisoners_micro((menu_mikro = !menu_mikro));
case 10: client_cmd(id, "say /zabawy");
case 11: client_cmd(id, "say /ruletka");
case 12: client_cmd(id, "say /podziel");
case 13: client_cmd(id, "say /shop");
case 14: client_cmd(id, "say /lr");
case 15: MenuFreeday(id);
}
}
 
public MenuFreeday(id)
{
new menu2 = menu_create("Manager FD i Duszek:", "Handel_ManagerFreeday");
menu_additem(menu2, "Daj Freeday");
menu_additem(menu2, "Daj Duszka^n");
menu_additem(menu2, "Zabierz Freeday");
menu_additem(menu2, "Zabierz Duszka");
 
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu2);
}
 
public Handel_ManagerFreeday(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
 
new acces, callback, data[3], iname[32];
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, iname, 31, callback);
replace(iname, 31, "^n", "");
 
new menu2 = menu_create(iname, (!item || item == 2)? "Handel_Menu_Freeday": "Handel_Menu_Duszek");
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
 
switch(item)
{
case 0,1:{
if(jail_get_prisoner_free(i) || jail_get_prisoner_ghost(i))
continue;
}
case 2:{
if(!jail_get_prisoner_free(i))
continue;
}
case 3:{
if(!jail_get_prisoner_ghost(i))
continue;
}
}
new name[32];
get_user_name(i, name, 31);
menu_additem(menu2, name, (!item || item == 1)? "1": "0");
}
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu2);
}
 
public Handel_Menu_Freeday(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
 
new id2, callback, data[3], name[32];
menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
callback = data[0]-'0';
 
id2 = get_user_index(name);
jail_set_prisoner_free(id2, bool:callback, false);
 
new szName[2][32];
get_user_name(id, szName[0], 31);
get_user_name(id2, szName[1], 31);
ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[PrisonBreak] ^x03%s ^x01%s freedaya ^x03%s",szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]);
}
 
public Handel_Menu_Duszek(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
 
new id2, callback, data[3], name[32];
menu_item_getinfo(menu, item, id2, data, 2, name, 31, callback);
callback = data[0]-'0';
 
id2 = get_user_index(name);
jail_set_prisoner_ghost(id2, bool:callback, false);
 
new szName[2][32];
get_user_name(id, szName[0], 31);
get_user_name(id2, szName[1], 31);
ColorChat(0, TEAM_COLOR,"^x04[PrisonBreak] ^x03%s ^x01%s duszka ^x03%s",szName[0], callback? "dal": "zabral",szName[1]);
}
 
public OnRemoveData(day)
{
menu_mikro = false;
menu_walka = false;
}
 
public Handel_Menu_Widza(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
return;
 
switch(item)
{
case 0: show_motd(id, "regulamin.txt", "Regulamin Serwera");
case 1: show_motd(id, "zasadygier.txt", "Zasady Gier");
case 2: show_motd(id, "komendy.txt", "Komendy");
}
}
 
public wlacz_rewizje(id)
{
if(get_user_team(id) != 2 || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;
 
new body, target;
get_user_aiming(id, target, body, 50);
 
if(target && get_user_team(target) == 2)
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 Nie nacelowales na wieznia");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(!is_user_alive(target))
return PLUGIN_HANDLED;
 
if(jail_get_user_block(target))
return PLUGIN_HANDLED;
 
jail_set_user_speed(id, 0.1);
set_bartime(id, 5);
 
set_bartime(target, 5);
jail_set_user_speed(target, 0.1);
 
w_trakcie[id] = target;
w_trakcie[target] = id;
set_task(5.0, "wylacz_rewizje", 5000+id);
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/c4_disarm.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public wylacz_rewizje(taskid)
{
new id = taskid;
if(taskid > 32)
id -= 5000;
 
if(get_user_team(id) != 2 || !w_trakcie[id])
return PLUGIN_HANDLED;
 
remove_task(id+5000);
jail_set_user_speed(id, 250.0);
set_bartime(id, 0);
 
if(is_user_alive(w_trakcie[id]))
{
jail_set_user_speed(w_trakcie[id], 250.0);
set_bartime(w_trakcie[id], 0);
}
if(taskid > 32)
Pokaz_bronie(id);
 
w_trakcie[w_trakcie[id]] = 0;
w_trakcie[id] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public Pokaz_bronie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_alive(w_trakcie[id]))
return;
 
new weapons[32], numweapons, weaponname[32];
get_user_weapons(w_trakcie[id], weapons, numweapons);
ColorChat(id, GREEN, "Znalazles:");
for(new i=0; i<numweapons; i++)
{
get_weaponname(weapons[i], weaponname, 31);
replace(weaponname, 32, "weapon_", "");
replace(weaponname, 32, "knife", "piesci");
ColorChat(id, BLUE, weaponname);
}
emit_sound(id, CHAN_WEAPON, "weapons/c4_disarmed.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
 
public Damage(id)
{
if(is_user_alive(id) && w_trakcie[id])
{
wylacz_rewizje(id);
}
}
 
stock Jaki_Pistolet(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return 0;
 
new weapons[32], numweapons;
get_user_weapons(id, weapons, numweapons);
 
for(new i=0; i<numweapons; i++)
if((1<<weapons[i]) & 0x4030402)
return weapons[i];
 
return 0;
}
 
stock ham_strip_weapon(id, wid, szname[])
{
if(!wid) 
return 0;
 
new ent;
while((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", szname)) && pev(ent, pev_owner) != id) {}
if(!ent)
return 0;
 
if(get_user_weapon(id) == wid) 
ExecuteHam(Ham_Weapon_RetireWeapon, ent);
 
if(ExecuteHam(Ham_RemovePlayerItem, id, ent)) 
{
ExecuteHam(Ham_Item_Kill, ent);
set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wid));
}
return 1;
}
 
stock set_bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("BarTime"), _, id);
write_short(czas);
message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

 

 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Online

Napisano 02.02.2015 11:26   Najlepsza odpowiedź

Proszę tą komende losuj dałem na /losuj musisz tylko ściągnąć te losowanie jak chodzi o to

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#3 Navez19

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 02.02.2015 12:39

Wszystko pięknie ale nie działa gong oraz nie ma cel ^^


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#4 Navez19

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 02.02.2015 13:02

Już wszystko działa :) Dzięki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#5 Navez19

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 05.02.2015 00:58

Proszę o zamek i dołączenie tego postu do postu wyżej ;)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych