Prosty licznik headshotów a zarazem prosty plugin, który liczy nam headshoty w danej grze, po wyjściu z gry zapisuje do pliku nvault, po ponownym wejściu przywraca headshoty, które nastrzeliliśmy do rozłączenia się z serwerem.
Potem dodam aktualizację, która sprawdzi, która osoba w danej mapie nastrzelała ich najwięcej i wedle liczb, rozda jakieś nagrody.
[komendy]
"say /headshots"
"say /hs"
"say_team /hs"
"say_team /headshots"
Wszystko do zmiany przy zmiennej g_Commands
[cvary]
amx_licznikhsdisplay
0 - wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy tylko w say
1 - wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy tylko w hud
2 - wyświetlanie hsów po wpisaniu komendy w say i hud
amx_licznikhsbest
0 - wyłącza pokazywanie gracza z największą ilością hs co rundę
1 - włącza pokazywanie gracza z największą ilością hs co rundę ( domyślnie
amx_licznikhsnagroda
0 - wyłącza system nagród za najwięcej hsów w trakcie mapy
1 - włącza system nagród za najwięcej hsów w trakcie mapy ( domyślnie )
amx_licznikhsprefix
ustawia prefix do pluginu, domyślnie [LicznikHS]
amx_licznikhsilosc
jeżeli licznikhsnagroda ustawiony na 1, daje nagrody 60s przed końcem mapy
dla tego, który zdobył najwięcej hsów, domyślnie wartość 30 diamentów bf4.
Dla innego moda, np.
cod moda
zmieniamy linijkę 110.
+ define CZAS, który definiuje, ile sekund przed końcem mapy mają być rozdane nagrody
Jeżeli bedziemy zmieniac wartosc cvarow hsbest i nagrody, mapa musi zostac zmieniona dwa razy, zanim zmiany wejda w zycie, jest to spowodowane eventami z tego co zauwazylem.