Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

[ROZWIĄZANE] Naprawa QuadDamage

perk

Najlepsza odpowiedź NieWiemMamMac@, 27.01.2015 10:32

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED
    if(!ma_perk[idattacker])
        return HAM_IGNORED
    if(!(task_exists(idattacker+44)))
        return HAM_IGNORED
        
    SetHamParamFloat(4, damage*4.0)
    
    return HAM_IGNORED
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 daslol1

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:wlkp
Offline

Napisano 27.01.2015 08:03

Hejo!

Wczoraj wgrany i sypnął errorem :).

 

L 01/26/2015 - 17:17:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codperk_quaddamage.amxx")

L 01/26/2015 - 17:17:19: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 01/26/2015 - 17:17:19: [AMXX]    [0] codperk_quaddamage.sma::TakeDamage (line 76)
 
if(!ma_perk[idattacker])
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED
	if(!(task_exists(idattacker+44)))
		return HAM_IGNORED
	
	SetHamParamFloat(4, damage*4.0)
	
	return HAM_IGNORED
}

Kod

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define TIME 20

new const perk_name[] = "Quad Damage";
new const perk_desc[] = "Po uzyciu na LW sekund mozesz zadac 4 razy wiecej obrazen. Perk niszczy sie po uzyciu!"
new bool: ma_perk[33], CzasTrwania, wartosc_perku[33]

new SoundStart[] = "misc/quad_damage_start.wav"
new SoundEnd[] = "misc/quad_damage_end.wav"
public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Hleb")
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 5, 20)
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "Client_PreThink")
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	ma_perk[id] = true;
	wartosc_perku[id] = wartosc
	
}
public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	remove_task(id+44)
}
public client_disconnect(id)
{
	remove_task(id+44)
}
public plugin_precache()
{
	precache_sound(SoundStart)
	precache_sound(SoundEnd)
}
public Client_PreThink(id)
{
	if(task_exists(id+44) && ma_perk[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Quad Damage: %i", CzasTrwania)
		Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40);
		switch(CzasTrwania)
		{
			case 3:
			{
				Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0);
				client_cmd(id,"speak %s", SoundEnd)
			}
			case 2:	Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 40);
			case 1:
			{
				Display_Fade(id, 1<<14, 1<<4 ,1<<16, 255, 255, 255, 0);
				cod_set_user_perk(id, 0)
			}
		}
	}
}
public cod_perk_used(id)
{
	client_cmd(id, "speak %s", SoundStart)
	set_task(1.0, "QuadDamage", id+44, _, _, "a", CzasTrwania = wartosc_perku[id]);
}
public QuadDamage(id)
{
	id-=44
	CzasTrwania--
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED
	if(!(task_exists(idattacker+44)))
		return HAM_IGNORED
	
	SetHamParamFloat(4, damage*4.0)
	
	return HAM_IGNORED
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
	message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id );
	write_short( duration );
	write_short( holdtime );
	write_short( fadetype );
	write_byte ( red );
	write_byte ( green );
	write_byte ( blue );
	write_byte ( alpha );
	message_end();
}

 


Użytkownik daslol1 edytował ten post 27.01.2015 08:05

  • +
  • -
  • 0

#2 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 27.01.2015 10:32   Najlepsza odpowiedź

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED
    if(!ma_perk[idattacker])
        return HAM_IGNORED
    if(!(task_exists(idattacker+44)))
        return HAM_IGNORED
        
    SetHamParamFloat(4, damage*4.0)
    
    return HAM_IGNORED
}

Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 27.01.2015 10:32

  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#3 #3Skille Grease'M

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 03.02.2015 09:51

Zrób plik sma albo wrzuć do amx studio zkomplituj na kompilator amxx i będzie ładnie śmigać
  • +
  • -
  • 0

3Skille.pl

Wyjątkowa sieć serwerów

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

 

 


#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.02.2015 14:24

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych