Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Stałe kompilatora pawn


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.01.2015 17:02

*
Popularny

http://darkgl.amxx.p...mpilatora-pawn/

Lista stałych kompilatora pawn które możemy używać w naszym kodzie
  • __DATE__ - aktualna data
  • __TIME__ - aktualny czas
  • cellbits - "wielkość" pojedynczej komórki pamięci
  • cellmax - maksymalna wartość którą może przechowywać komórka pamięci
  • cellmin - minimalna wartość którą może przechowywać komórka pamięci
  • __Pawn - wersja interpretatora pawn
  • debug - poziom debugowania
Stałe dodane w kompilatorze AMXX w wersji 1.8.3
  • __LINE__ - aktualna linia pliku
  • __BINARY_PATH__ - ścieżka do wykonywanego pliku
  • __BINARY_NAME__ - nazwa wykonywanego pliku
Użycie:
server_print("__DATE__: %s", __DATE__);
server_print("__TIME__: %s", __TIME__);
server_print("cellbits: %d", cellbits);
server_print("cellmax: %d", cellmax);
server_print("cellmin: %d", cellmin);
server_print("__Pawn: %d", __Pawn);
server_print("debug: %d", debug);
sAuqNeq.png
  • +
  • -
  • 12

#2 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 26.01.2015 18:16


debug - poziom debugowania

 

Chodzi o parametry -d0 , -d1 itd. ?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.01.2015 18:25

Tak
  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych