~ Siema. Bawię się od pewnego czasu SuperHERO Mod'em 1.20. Silnik zbliżony do idei nowego CoD'a, czy Diablo Core, a dokładniej w oddzielnych pluginach mamy super bohaterów. W głównym silniku SHM zrobiłem już language menu, nie używałem data/lang tylko np.
client_print(id, 3, gPolski[id] ? "Opis po PL" : "Opis pod EB");
Nie znam się na tej bardziej skomplikowanej metodzie lang'a, więc zrobiłem tak, bo i tak 2 języki mi wystarczą. Silnik cały obrobiony, ale.. co zrobić z klasami ? Tak to wygląda w plugin_init
sh_set_hero_info(gHeroID, "Master of Magnetism", "Strip and Get a players guns when they shoot you")
Jest to przykład bohatera Magneto.
1 param = ID bohatera
2 param = krótki opis bohatera przy wyborze (w menu)
3 param = dłuższy opis bohatera, wyświetlany w chwili wybrania bohatera
Zrobiłem natywy w wszystkich bohaterach, aby pobrać wartość gPolski, ale.. to jest w plugin_init, tam nie ma index'u. Zwykła pętla pomoże ? Bo w sumie jeśli to w pętli zrobie to nie wiem, czy nie zarejestruje mi się klasa 32 razy.. No i w sumie plugin_init włącza się od razu, i czy natywy są wczytywane przed init'em ?
Tak wygląda forward w silniku odnośnie informacji o bohaterze.
public _sh_set_hero_info() { new heroIndex = get_param(1) if ( heroIndex < 0 || heroIndex >= gSuperHeroCount ) return new pPower[50], pHelp[128] get_string(2, pPower, charsmax(pPower)) //Short Power Description get_string(3, pHelp, charsmax(pHelp)) //Help Info debugMsg(0, 3, "Create Hero-> HeroID: %d - %s - %s", heroIndex, pPower, pHelp) copy(gSuperHeros[heroIndex][superpower], 49, pPower) copy(gSuperHeros[heroIndex][help], 127, pHelp) }