/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Pierwsza Krew" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new bool:pierwsza_krew_runda, bool:pierwsza_krew_mapa; new SyncHudObj; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); pierwsza_krew_mapa = false } public PoczatekRundy() pierwsza_krew_runda = false; public Death() { new id = read_data(2); new attacker = read_data(1); if(!is_user_connected(attacker) || get_user_team(id) == get_user_team(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; if (!pierwsza_krew_mapa) { new name_a[33],name_o[33]; get_user_name(attacker,name_a,32); get_user_name(id,name_o,32); set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0); ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj,"%s^nzdobyl pierwsza Krew Mapy zabijajac^n%s", name_a,name_o) pierwsza_krew_mapa = true; } else if (!pierwsza_krew_runda) new name_a[33],name_o[33]; get_user_name(attacker,name_a,32); get_user_name(id,name_o,32); set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0); ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj,"%s^nzdobyl pierwsza Krew Rundy zabijajac^n%s", name_a,name_o) pierwsza_krew_runda = true; } return PLUGIN_CONTINUE; }
1. Jak tutaj zastpiac "ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj,"%s^nzdobyl pierwsza Krew Rundy zabijajac^n%s", name_a,name_o)" ColorChatem zeby zostaly nicki?
2. Jak tutaj dodac exp? Tzn. tu jest gotowe wszystko ale jak dodac exp po zdobyciu tej pierwszej krwi? Mozna to na cvar zrobic?
Użytkownik wickedmaks edytował ten post 20.01.2015 21:31