proszę o klasy
MAG OGNIA
- ma 100 HP na start
- ma latarkę, która ujawnia Ninje i kameleona
- ładując się dostaje granat he
- od początku rundy się pali
- co 20 - int/20 sek może stawiać ognisty totem
- totem zadaje obrażenia, przy czym dexterity atakowanego znacznie to zmniejsza
- jego strzały i granaty podpalają
- stawiając totem otrzymuje 15 HP
- totem wybucha na obszarze losowym z zakresu od 500 + int do 800 + 2* int
ORC
- ma (1 000 + siła * 40) HP na start
- nie może używać broni
- atak z nożem + 50 dmg
- ładując się leczy się po (1 + int *2) HP (max 350)
- gdy jest atakowany zwykłymi atakami leczenie osłabia się o 20% na 1 sekundę
- raz na 20 sekund może użyc ® skoku w przód który wybije przeciwników w powietrze i zada obrażenia równe 25 + int/10
PALLADYN
- ma na start 110 HP
- może wykonywać tzw. Long Jump (kucnięcie i skok)
- ma na start 5 + int/10 Long Jumpow
- odbija co 5 pocisk
- ładuje nożem magiczne pociski, dzięki którym strzał trafia zawsze w głowę
Użytkownik matrixrealtv edytował ten post 16.01.2015 21:06