Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

AmxBans (bład init_functions) - prośba o kompilacje


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 09.01.2015 19:04

Witam,

 

Taki błąd pojawia się podczas kompilacji lokalnej, niestety nie mam możliwości powiększenia obrazka, skopiowania treści: http://scr.hu/2nnr/e6oxb

W załączniku dodaje pliki.

 

Daje +

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 10.01.2015 22:31

http://amxx.pl/kompilator/? - Mi bynajmniej kompiluje poprawnie.

Ale na wszelaki wypadek, załącznik.

Załączone pliki

  • Załączony plik  bans.rar   92,37 KB  31 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#3 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 11.01.2015 12:55

Z tego co mi wiadomo nie kompiluje się plików "kompilatorami zwykłymi" które wymagają dodatkowych plików (w tym wypadku .inl)

Ja chciałem wprowadzić zmianę w plikach inl. a do tego jest wymagana kompilacja lokalna.


  • +
  • -
  • 0

#4 PePsi Orginal

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.01.2015 14:51

http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/


  • +
  • -
  • 0

#5 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 12.01.2015 15:05

Człowieku wiem jak kompilować pluginy lokalnie.. tylko podczas próby kompilacji wyskakują takie błędy (ss na samej górze)

Co najlepsze ten plik init_functions brałem już z nie jednej paczki amxbans i w każdej ten sam problem.


  • +
  • -
  • 0

#6 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 12.01.2015 15:11

Człowieku wiem jak kompilować pluginy lokalnie.. tylko podczas próby kompilacji wyskakują takie błędy (ss na samej górze)

Co najlepsze ten plik init_functions brałem już z nie jednej paczki amxbans i w każdej ten sam problem.

Bez problemu kompiluje się w kompilatorze przeglądarkowym. W dodatku nie wiem czemu temat ciągniesz dalej skoro dałem Ci rar(up-up-up)


  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#7 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 12.01.2015 15:20

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, jeżeli chcesz wprowadzić zmiany w plikach o rozszerzeniu .inc to aby poprawnie działała wprowadzana zmiana musisz plugin skompilować lokalnie innej opcji nie ma.

Można oczywiście tak jak Ty to zrobiłeś skompilować normalnie, lecz te zmiany wprowadzone w plikach .inc nie będą działać. To jest chyba oczywiste.


Użytkownik patryQ1997 edytował ten post 12.01.2015 15:21

  • +
  • -
  • 0

#8 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 12.01.2015 15:36

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, jeżeli chcesz wprowadzić zmiany w plikach o rozszerzeniu .inc to aby poprawnie działała wprowadzana zmiana musisz plugin skompilować lokalnie innej opcji nie ma.

Można oczywiście tak jak Ty to zrobiłeś skompilować normalnie, lecz te zmiany wprowadzone w plikach .inc nie będą działać. To jest chyba oczywiste.

Nie, nie kompilowałem tego "normalnie". Zwróciłem uwagę że przez kompilator przeglądarkowy idzie normalnie.

Poza Tym powtarzasz się:

Ja chciałem wprowadzić zmianę w plikach inl. a do tego jest wymagana kompilacja lokalna.

 

Prosiłeś o kompilacje, więc???

 

Co najlepsze ten plik init_functions brałem już z nie jednej paczki amxbans i w każdej ten sam problem.

Niżej załączam działający - nie modyfikowany .inl

 

@PS.

Jeżeli w poście zaczynającym dałeś już zmieniony plik .inl to tak łaskawie napisz co zmieniłeś -.-

Takie informacje podaje się od razu.

Załączone pliki


Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 12.01.2015 15:40

  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#9 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 12.01.2015 16:35

Hmm.. wydawało mi się, że nie muszę dopisywać lokalnie, bo na chłopski rozum jak chcesz skompilować sma z plikami inl? Jeżeli nawet w poradniku jest:

Pobieramy potrzebne pliki do kompilacji (pliki z rozszerzeniem: .sma, .inl, .inc)

A powiedz mi jak dodałeś pliki przez kompilator przeglądarkowy?

Kolejna rzecz w init_functions, w niech nie wprowadzałem żadnych zmian a tylko na temat tego pliku ukazują się błędy. Wprowadzałem zmiany między innymi w pliku cmdBan a o nim żadnych błedów.

Przecież nie musiałbym kompilować plików jeżeli nie wprowadzałbym żadnych zmian, jeżeli w paczce mam gotowy plik .amxx

Napisałem wyraźnie: 

Taki błąd pojawia się podczas kompilacji lokalnej 

 

 

 

Dostałem odpowiedź:

http://amxx.pl/kompilator/? - Mi bynajmniej kompiluje poprawnie.

 

To chyba coś jest nie tak, jeżeli plugin który wymaga plików .inl, kompilujesz w zwykłym kompilatorze (przez przeglądarkę)

Chciałbym uzyskać opinie na ten temat również innych osób znających się na tym, bo ja tego nie rozumiem.


Użytkownik patryQ1997 edytował ten post 12.01.2015 16:36

  • +
  • -
  • 0

#10 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 12.01.2015 20:17

A powiedz mi jak dodałeś pliki przez kompilator przeglądarkowy?
To chyba coś jest nie tak, jeżeli plugin który wymaga plików .inl, kompilujesz w zwykłym kompilatorze (przez przeglądarkę)

Kompilator przeglądarkowy także posiada biblioteki, nie wszystkie + niektóre chyba nie są w aktualnej wersji ale są-istnieją.

 

 


  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych