Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[KOSZ] Trzy klasy Premium

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mam Cie!

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 08.01.2015 17:43

1.

Nazwa: Pancernik(Klasa Premium)

Opis:posiada: 2x rakieta, jetpack na nożu (Spacja i nóż)

Zdrowie: 125

Inta: 0

wytrzymalosc: 0

Kondycja:115%

admin_level_H

 

2.

 

Nazwa: Diabel(Klasa Premium)

Opis:AK-47, miotacz ognia na nożu

Zdrowie: 100

Inta: 0

wytrzymalosc: 0

Kondycja:115%

admin_level_H

 

3.

 

Nazwa: Piroman(Klasa Premium)

Opis:650 punktów grawitacji, rakieta

Zdrowie: 115

Inta: 0

wytrzymalosc: 0

Kondycja:130%

admin_level_H


  • +
  • -
  • 0

www.Cs-KrwioDactwo.pl

 

 

boxuvn.gif

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#2 GrubSon

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:101
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 08.01.2015 17:47

#include 
#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "Piroman (Klasa Premium)";
new const opis[] = "650 punktów grawitacji, rakieta";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Piroman (Klasa Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 650.0/800.0);

ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 650.0/800.0);
}


public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

Piroman.


  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^

http://www47.zippysh...KPfVE/file.html- COD MOD CLASS STAR WARS)MODELE)
http://www47.zippysh...sdXwb/file.html- COD MOD CLASS HOBBITarrow-10x10.png(MODELE)
http://www47.zippysh...xYFE6/file.html - COD MOD CLASS HALOWEEN(MODELE)
^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  
 

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 09.01.2015 08:06

Złamanie regulaminu działu.
Przeczytaj go, zastosuj się do niego a następnie załóż nowy temat.

Regulamin działu jest przypięty w dziale w którym napisałeś temat.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych