Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Problem] Nie dodaje VIP'owi HP na początku rundy, nie działa w nim model dla VIP'a


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 08.01.2015 16:47

W załączniku sma VIP'a. Brak błędów przy kompilacji. Prosiłbym o wskazanie błędów w kodzie, które trzeba poprawić

 

Załączone pliki


Użytkownik MS.Zer0. edytował ten post 08.01.2015 16:57

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#2 Soot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:42
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Mielec
Offline

Napisano 08.01.2015 17:03

Model wgrywasz tak:

Zacznę od modeli ubrań dla Vipa.

}
public plugin_precache(){
	precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
	precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
}

tutaj dodajesz ścieżkę swoich modeli 

public SpawnedEventPreVip(id){
	new g_Model[64];
	formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
	cs_set_user_model(id,g_Model);

a tu w miejsce "VipTT" i "VipCT" wpisujesz sowje foldery w których masz modele tylko pamiętaj że model musi mieć nazwę taką jak folder czyli np. Folder: XYZTT i model XYZTT.mdl itd.

 

Co do modeli broni dla vipa to tak:

 

Rejestrujesz: 

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

Później to

public CurWeapon(id)

{

	if(!is_user_alive(id))

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	new weapon = read_data(2);

	

	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288 && weapon == CSW_KNIFE)//Jaka broń z stad http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/model/v_twojmodel.mdl")//to jest tylko dla modelu v_ czyli widok z 1 osoby, p_ to widok z 2 osoby, w_ widok broni na ziemi

	}

}

Do wpisywania nazwy broni czyli do zamienienia tego CSW_KNIFE  pomoże ci to : 

http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/

 

 

 

 

I także w public plugin_precache(){  dopisujesz ścieżkę modelu broni

czyli jak miałeś załóżmy 

precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");

to dodajesz następną linie pod tym

precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
precache_model("models/weapons/p_ak47.mdl");

Ps: Sory że nie mogę ci wskazać błędów ale jestem na innym kompie który nie jest mój i nie chce ściągać programu  


Użytkownik Soot edytował ten post 08.01.2015 17:08

  • +
  • -
  • 1

Serwer BF2 - Unikat - 193.33.177.87:27051

 


#3 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 08.01.2015 18:37

=-Model wgrywasz tak:

Zacznę od modeli ubrań dla Vipa.

}
public plugin_precache(){
	precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
	precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
}

tutaj dodajesz ścieżkę swoich modeli 

public SpawnedEventPreVip(id){
	new g_Model[64];
	formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
	cs_set_user_model(id,g_Model);

a tu w miejsce "VipTT" i "VipCT" wpisujesz sowje foldery w których masz modele tylko pamiętaj że model musi mieć nazwę taką jak folder czyli np. Folder: XYZTT i model XYZTT.mdl itd.

 

Co do modeli broni dla vipa to tak:

 

Rejestrujesz: 

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

Później to

public CurWeapon(id)

{

	if(!is_user_alive(id))

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	new weapon = read_data(2);

	

	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288 && weapon == CSW_KNIFE)//Jaka broń z stad http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/model/v_twojmodel.mdl")//to jest tylko dla modelu v_ czyli widok z 1 osoby, p_ to widok z 2 osoby, w_ widok broni na ziemi

	}

}

Do wpisywania nazwy broni czyli do zamienienia tego CSW_KNIFE  pomoże ci to : 

http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/

 

 

 

 

I także w public plugin_precache(){  dopisujesz ścieżkę modelu broni

czyli jak miałeś załóżmy 

precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");

to dodajesz następną linie pod tym

precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
precache_model("models/weapons/p_ak47.mdl");

Ps: Sory że nie mogę ci wskazać błędów ale jestem na innym kompie który nie jest mój i nie chce ściągać programu  

 

 

1. Nie jestem laikiem i wiem, że sposób, którego użyłem dla modeli broni jest dobry.

2. Na moim serwerze lokalnym, model "Assasin" działa poprawnie, a na normalnym już nie.

3. To samo jest z HP, którego nie dostaje VIP na początku każdej rundy, chociaż kod jest prosto z generatora. (Na serwerze lokalnym działa, na normalnym nie)

4. Zawsze mogę dodać model graczowi jeszcze prostszym sposobem.

new assasin[] = "models/player/assasin/assasin.mdl"

potem w plugin_precache

precache_model(assasin)

potem w SpawnedEventPreVip

cs_set_user_model(id, assasin)

I także powinno to działać poprawnie.

 

PS. Jak nie pobierałeś *.sma to po co spamisz mi jak mam wgrać model skoro model mam wgrany... 


Użytkownik MS.Zer0. edytował ten post 08.01.2015 18:40

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych