W załączniku sma VIP'a. Brak błędów przy kompilacji. Prosiłbym o wskazanie błędów w kodzie, które trzeba poprawić
Załączone pliki
Użytkownik MS.Zer0. edytował ten post 08.01.2015 16:57
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 08.01.2015 17:03
Model wgrywasz tak:
Zacznę od modeli ubrań dla Vipa.
} public plugin_precache(){ precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl"); precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl"); }
tutaj dodajesz ścieżkę swoich modeli
public SpawnedEventPreVip(id){ new g_Model[64]; formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT"); cs_set_user_model(id,g_Model);
a tu w miejsce "VipTT" i "VipCT" wpisujesz sowje foldery w których masz modele tylko pamiętaj że model musi mieć nazwę taką jak folder czyli np. Folder: XYZTT i model XYZTT.mdl itd.
Co do modeli broni dla vipa to tak:
Rejestrujesz:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
Później to
public CurWeapon(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288 && weapon == CSW_KNIFE)//Jaka broń z stad http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/ { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/model/v_twojmodel.mdl")//to jest tylko dla modelu v_ czyli widok z 1 osoby, p_ to widok z 2 osoby, w_ widok broni na ziemi } }
Do wpisywania nazwy broni czyli do zamienienia tego CSW_KNIFE pomoże ci to :
http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
I także w public plugin_precache(){ dopisujesz ścieżkę modelu broni
czyli jak miałeś załóżmy
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl"); precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
to dodajesz następną linie pod tym
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl"); precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl"); precache_model("models/weapons/p_ak47.mdl");
Ps: Sory że nie mogę ci wskazać błędów ale jestem na innym kompie który nie jest mój i nie chce ściągać programu
Użytkownik Soot edytował ten post 08.01.2015 17:08
Serwer BF2 - Unikat - 193.33.177.87:27051
Napisano 08.01.2015 18:37
=-Model wgrywasz tak:
Zacznę od modeli ubrań dla Vipa.
} public plugin_precache(){ precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl"); precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl"); }tutaj dodajesz ścieżkę swoich modeli
public SpawnedEventPreVip(id){ new g_Model[64]; formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT"); cs_set_user_model(id,g_Model);a tu w miejsce "VipTT" i "VipCT" wpisujesz sowje foldery w których masz modele tylko pamiętaj że model musi mieć nazwę taką jak folder czyli np. Folder: XYZTT i model XYZTT.mdl itd.
Co do modeli broni dla vipa to tak:
Rejestrujesz:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");Później to
public CurWeapon(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288 && weapon == CSW_KNIFE)//Jaka broń z stad http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/ { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/model/v_twojmodel.mdl")//to jest tylko dla modelu v_ czyli widok z 1 osoby, p_ to widok z 2 osoby, w_ widok broni na ziemi } }Do wpisywania nazwy broni czyli do zamienienia tego CSW_KNIFE pomoże ci to :
http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
I także w public plugin_precache(){ dopisujesz ścieżkę modelu broni
czyli jak miałeś załóżmy
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl"); precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");to dodajesz następną linie pod tym
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl"); precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl"); precache_model("models/weapons/p_ak47.mdl");Ps: Sory że nie mogę ci wskazać błędów ale jestem na innym kompie który nie jest mój i nie chce ściągać programu
1. Nie jestem laikiem i wiem, że sposób, którego użyłem dla modeli broni jest dobry.
2. Na moim serwerze lokalnym, model "Assasin" działa poprawnie, a na normalnym już nie.
3. To samo jest z HP, którego nie dostaje VIP na początku każdej rundy, chociaż kod jest prosto z generatora. (Na serwerze lokalnym działa, na normalnym nie)
4. Zawsze mogę dodać model graczowi jeszcze prostszym sposobem.
new assasin[] = "models/player/assasin/assasin.mdl"
potem w plugin_precache
precache_model(assasin)
potem w SpawnedEventPreVip
cs_set_user_model(id, assasin)
I także powinno to działać poprawnie.
PS. Jak nie pobierałeś *.sma to po co spamisz mi jak mam wgrać model skoro model mam wgrany...
Użytkownik MS.Zer0. edytował ten post 08.01.2015 18:40
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych