Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Nie kompilująca się klasa.

cod nowy

Najlepsza odpowiedź RasiaQ, 07.01.2015 20:55

amxmics

na

amxmisc

Głupia literówka, a jak wiele.

Miałeś jeszcze 2 razy public cod_class_disabled, to też poprawiłem. Trzymaj

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 przenow2

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.01.2015 20:17

Czemu ta klasa nie chce się skompilować, gdzie popełniłem błąd ?

    #include <amxmodx>
    #include <amxmics>
    #include <codmod>
    #include <engine>
    #include <fakemeta>
    #include <hamsandwich>
     
    new const nazwa[] = "Rambo";
    new const opis[] = "Ma potrojny skok, 50 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo, jest lzejszy od pozostalych klas";
    new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
    new const zdrowie = 30;
    new const kondycja = 40;
    new const inteligencja = 0;
    new const wytrzymalosc = 20;
     
    new bool:ma_klase[33];
     
    new bool:moze_skoczyc[33];
     
    new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
    10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
     
    public plugin_init()
    {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
     
    }
    public cod_class_enabled(id)
    {
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
    client_print(id, print_chat, "[Rambo] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
    return COD_STOP;
    }
    {
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
    }
    ma_klase[id] = true;
    return COD_CONTINUE;
    }
     
    public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;
    public cod_class_disabled(id)
    {
     
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;
     
    }
     
    public fwSpawn_Grawitacja(id)
    {
    if(ma_klase[id])
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
    }
     
    public CmdStart(id, uc_handle)
    {
    if(!ma_klase[id])
    return FMRES_IGNORED;
    new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
    new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
    new flags = pev(id, pev_flags);
    if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
    {
    moze_skoczyc[id] = false;
    new Float:velocity[3];
    pev(id, pev_velocity, velocity);
    velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
    set_pev(id, pev_velocity, velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)	
    moze_skoczyc[id] = 3;
    return FMRES_IGNORED;
    }
     
    public DeathMsg()
    {
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    if(!is_user_connected(killer))
    return PLUGIN_CONTINUE;
    if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
    cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
    if(ma_klase[killer])
    {
    new cur_health = pev(killer, pev_health);
    new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
    new Float:new_health = cur_health+50.0<max_health? cur_health+50.0: max_health;
    set_pev(killer, pev_health, new_health);
    new weapon = get_user_weapon(killer);
    if(maxClip[weapon] != -1)
    set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
     
    stock set_user_clip(id, ammo)
    {
    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
    if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
    set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
    return weaponid;
    }
    return 0;
    }

  • +
  • -
  • 0

#2 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 07.01.2015 20:34

Pokaż proszę błędy kompilatora albo wrzuć najlepiej .sma klasy


  • +
  • -
  • 0

#3 przenow2

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.01.2015 20:38

Kurcze nie mam tymczasowo (od rana) dostępu do danych z drógiego dysku na którym wszystko jest dlatego kod wrzuciłem z innego (mojego) tematu do kompilatora online. Mimo to na oko to błąd wygląda podobnie do tego co lokalnie był kompilowany.
 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_rambo.sma(2) : fatal error 100: cannot read from file: "amxmics"

Compilation aborted.
1 Error.

@Edit: W pierwszym poście jest zawartość sma.


Użytkownik przenow2 edytował ten post 07.01.2015 20:44

  • +
  • -
  • 0

#4 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 07.01.2015 20:55   Najlepsza odpowiedź

amxmics

na

amxmisc

Głupia literówka, a jak wiele.

Miałeś jeszcze 2 razy public cod_class_disabled, to też poprawiłem. Trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 przenow2

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.01.2015 20:58

Łoł! dzięki :) sprawdzałem kilka razy i nie zauważyłem.. kumpel z klasy też patrzył i nie zauważył :)

Łap +.


  • +
  • -
  • 0

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 07.01.2015 21:44

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych