Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[KOSZ] Problem z klasą/modyfikacja

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 przenow2

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.01.2015 15:56

Zacząłem modyfikować klasę Admiral.. chciałem zrobić z niej całkiem inną klasę ale nie wyszło :( pomoże ktoś ?

#include <amxmodx>
#include <amxmics>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Rambo";
new const opis[] = "Ma potrojny skok, 50 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo, jest lzejszy od pozostalych klas";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); 
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Rambo] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	{
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
	
public cod_class_disabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
	
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)	
		moze_skoczyc[id] = 3;
		
	return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
	
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+50.0<max_health? cur_health+50.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
		
		new weapon = get_user_weapon(killer);
		if(maxClip[weapon] != -1)
			set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
	}
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}

Proszę o naprawe błędu z include (oczywiście wyjaśnienie też by się przydało), oraz dodanie 1/15 z m4a1 i 1/3 z deagla. (jeśli można prosić to po // napisać gdzie mogę edytować 1/x i jak prawidłodo dodać 1/x do innej klasy) to tak wrazie w jakbym nie ogarnął :)

Z góry dzięki!


  • +
  • -
  • 0

#2 NEQQ

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.01.2015 14:41

Jeżeli chodzi o 1/x z  broni, to możesz skorzystać z tych  ,,gotowców'' Magneta: http://amxx.pl/topic...as#entry501108 .Wystarczy skopiować daną umiejętność, wkleić do .sma klasy i skompilować ją ponownie :)

 


Użytkownik NEQQ edytował ten post 07.01.2015 14:42

  • +
  • -
  • 0

#3 przenow2

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.01.2015 15:23

Na razie mam na roblem z kompilacją powyższego kodu z sma.. Dałem go znajomemu i nie widzi błędu tak jak ja więc proszę o prubę kompilacji i naprawienie kodu, co do 1/x to sprubuję na innej klasie na razie ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 07.01.2015 18:00

Złamanie regulaminu działu.
Przeczytaj go, zastosuj się do niego a następnie załóż nowy temat.

Regulamin działu jest przypięty w dziale w którym napisałeś temat.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych