register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0") public Damage(id) { if (is_user_connected(id)) { new weapon, bodypart new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart) new damage = read_data(2) if (is_user_connected(attacker_id) && is_user_alive(attacker_id) && is_user_alive(id) && attacker_id!=0 && attacker_id != id && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id)) { add_bonus_drop_all(attacker_id,id) add_bonus_drop_do_noz(attacker_id,id) } } } public add_bonus_drop_all(attacker_id,id) { if(pi_los_drop_all[attacker_id] > 0 && random_num(1,pi_los_drop_all[attacker_id]) == 1) strip_user_weapons(id) else if(pc_los_drop_all[attacker_id] > 0 && random_num(1,pc_los_drop_all[attacker_id]) == 1) strip_user_weapons(id) return PLUGIN_HANDLED } public add_bonus_drop_do_noz(attacker_id,id) { if(pi_los_drop_do_noz[attacker_id] > 0 && random_num(1,pi_los_drop_do_noz[attacker_id]) == 1) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); } else if(pc_los_drop_do_noz[attacker_id] > 0 && random_num(1,pc_los_drop_do_noz[attacker_id]) == 1) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); } return PLUGIN_HANDLED }
Cały potrzebny kod. Czy wejdzie drop_do_noz, czy drop_all - wynik ten sam, czyli:
W momencie, GDY Szansa nam "wejdzie" ..
- Awaria serwera
- Gracza wyrzuca z informacja: NICK overflowed Reliable channel overflowed
- [FUN] Player out of range (0) prawdopodobnie dotyczy tego.
- na serwerze jest tylko silnik diablo, wiadomosci wysylanych - nie ma duzo, jak w standardowym modzie, wysylam tylko potrzebny tekst, zbednych reklam/ogloszen/instrukcji nie posiadam
Jakieś Sugestie? X