Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Problem z pluginami


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 3MajGarde!

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 03.01.2015 19:05

Witam dopiero co rozpocząłem przygodę z amxx i jestem zielony w tych sprawach jednak borykam się z kilkoma problemami z którymi nie mogę się uporać. Otóż tak mam kilka pluginów na serwerze które działają mi poprawnie i kilka takich na których mi zależy ale nie działają. Problem polega na tym że nie wiem dlaczego, tymi pluginami są :

1. Grenade Trail     http://amxx.pl/topic...-grenade-trail/

2. CreateNade        http://amxx.pl/topic...zynki-na-mapie/

3. Komendy /me i /hp

 

ad1. 

Pliki amxx i sma dodałem do prawidłowych folderów , być może problem jest z modułem ponieważ moduł wymaganego (czyli csx )

nie miałem na liście i poprostu dopisałem go sobie sam , mimo to plugin nie działa

 

ad2. 

Pliki amxx i sma dodałem do prawidłowych folderów jednak są tam jeszcze 4 pliki do których nie mam pewności że dodałem je dobrze są to : 

- 48x48.mdl

- 48x48.hull1.bsp

48x48.hull3.bsp

48x48.noclip.bsp

Plik mdl razem z trzema plikami bsp dodałem do cstrike>models jednak ponieważ to nie działało dodałem je też do folderu maps (ponieważ wiem że tam też znajdują się pliki bsp)