Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błędy podczas kompilacji pliku+++++++++++++


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 IntelCom

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:500
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 03.01.2015 18:47

Witam, podczas kompilacji prostego pluginu wystąpił błąd.

 

1) PLUGIN

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN "money"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "intel"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public DeathMsg()
{
	new zabojca=read_data(1);
	if(!is_user_alive(zabojca));
	{
	return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_user_health(zabojca, 130);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

2) Błedy:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

pp.sma(16) : error 036: empty statement
pp.sma(20) : warning 225: unreachable code

1 Error.
Could not locate output file pp.amxx (compile failed).

Proszę o wyjaśnienie błędu, który popełniem ;)


  • +
  • -
  • 0

#2 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 03.01.2015 19:03

Nie potrzebnie dałeś średnik ; 

 

if(!is_user_alive(zabojca)); <<<<----- nie potrzebny 

 

trzymaj poprawiłem  

#include <amxmodx>
#include <fun>


#define PLUGIN "money"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "intel"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public DeathMsg()
{
new zabojca=read_data(1);
if(!is_user_alive(zabojca))
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_user_health(zabojca, 130);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Licze na <ciach>  ;)  ;)


radim (03.01.2015 19:28):
Nie upraszamy się o reputację!

Użytkownik radim edytował ten post 03.01.2015 19:27

  • +
  • -
  • 0

#3 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 03.01.2015 19:26

 
#include <amxmodx>
#include <fun>
 
#define PLUGIN "money"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "intel"
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public DeathMsg()
{
new zabojca=read_data(1);
 
if(!is_user_alive(zabojca))
return PLUGIN_HANDLED;
else
set_user_health(zabojca, 130)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Myślę, że to jest poprawny kod i będziesz zadowolony. BTW. to co podał @up wywali błąd  nr.2, bo chyba czegoś nie zauważył ;)


Użytkownik MS.Zer0. edytował ten post 03.01.2015 19:27

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#4 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 03.01.2015 22:47

U mnie więcej żadnego erroru nie wywaliło.

 

Radim licze na <ciach>


Użytkownik radim edytował ten post 04.01.2015 10:53

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych