Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Niewidzialność się buguje klasa + vip

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ^.PrO.BoszcZ.^

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Lokalizacja:knz
Offline

Napisano 03.01.2015 12:18

Witam posiadam VIP na cod modzie nowym który sam w sobie ma jakiś tam stopień niewidzialności wszystko ładnie działa , lecz gdy wybiore klasę INVISIBLE która jest całkowicie niewidzialna to w tej chwili zaczynają się problemy .

Otóż klasa jest całkowicie widoczna i niestety nie wiem jak to zmienić , aby klasy z niewidzialnością nie kolidowały z vip'em . Proszę o pomoc .


  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 04.01.2015 18:16

Dodaj warunek w vipie/klasie sprawdzajacy czy gracz ma vipa lub dana klase. Jesli tak to dajesz XX widocznosci jesli nie to XY.


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#3 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 04.01.2015 18:28

Daj .sma klasy


  • +
  • -
  • 0

#4 ^.PrO.BoszcZ.^

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Lokalizacja:knz
Offline

Napisano 04.01.2015 19:57

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const nazwa[] = "Invisible";
new const opis[] = "1hp na stale, niewidzialny, 1 rakieta 1/1 z PPM";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
	RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "fwAddPlayerItem");
	register_event("Health", "Health", "be")
 
}
 
public plugin_precache()
{
 
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");
 
}
 
public client_disconnect(id)
{
 
	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Invisible] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	new iWeapons[32], iNum;
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
 
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
	ma_klase[id] = true;
	set_user_health(id, 1);
 
	get_user_weapons(id, iWeapons, iNum);
 
	for(new i = 0; i < iNum; i++)
		if(iWeapons[i] != CSW_KNIFE && iWeapons[i] != CSW_C4)
			ham_strip_user_weapon(id, iWeapons[i]);
 
	return COD_CONTINUE;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwAddPlayerItem(id, iWeaponEnt)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return HAM_IGNORED;
 
	new iWeaponId = cs_get_weapon_id(iWeaponEnt);
 
	if(iWeaponId != CSW_KNIFE && iWeaponId != CSW_C4)
		return HAM_SUPERCEDE;
 
	return HAM_IGNORED;
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
 
	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}
 
		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;
 
				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
 
				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
 
				new Ent = create_entity("info_target");
 
				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
 
				vAngle[0] *= -1.0;
 
				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
 
				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
 
				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	}
 
}
 
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return HAM_IGNORED;
 
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
	strip_user_weapons(id);
	give_item(id, "weapon_knife");
 
	return HAM_IGNORED;
}
 
public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;
 
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
 
 
	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
 
	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
 
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];
 
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
 
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
 
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
	}
 
	return HAM_IGNORED;
}
public Health(id)
{
	if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
	{
		set_user_health(id, 1);
	}
}
 
stock ham_strip_user_weapon(id, iCswId, iSlot = 0, bool:bSwitchIfActive = true)
{
	new iWeapon;
	if(!iSlot)
	{
		static const iWeaponsSlots[] = {
			-1,
			2, //CSW_P228
			-1,
			1, //CSW_SCOUT
			4, //CSW_HEGRENADE
			1, //CSW_XM1014
			5, //CSW_C4
			1, //CSW_MAC10
			1, //CSW_AUG
			4, //CSW_SMOKEGRENADE
			2, //CSW_ELITE
			2, //CSW_FIVESEVEN
			1, //CSW_UMP45
			1, //CSW_SG550
			1, //CSW_GALIL
			1, //CSW_FAMAS
			2, //CSW_USP
			2, //CSW_GLOCK18
			1, //CSW_AWP
			1, //CSW_MP5NAVY
			1, //CSW_M249
			1, //CSW_M3
			1, //CSW_M4A1
			1, //CSW_TMP
			1, //CSW_G3SG1
			4, //CSW_FLASHBANG
			2, //CSW_DEAGLE
			1, //CSW_SG552
			1, //CSW_AK47
			3, //CSW_KNIFE
			1 //CSW_P90
		}
		iSlot = iWeaponsSlots[iCswId];
	}
 
	const XTRA_OFS_PLAYER = 5;
	const m_rgpPlayerItems_Slot0 = 367;
 
	iWeapon = get_pdata_cbase(id, m_rgpPlayerItems_Slot0 + iSlot, XTRA_OFS_PLAYER);
 
	const XTRA_OFS_WEAPON = 4;
	const m_pNext = 42;
	const m_iId = 43;
 
	while(iWeapon > 0)
	{
		if(get_pdata_int(iWeapon, m_iId, XTRA_OFS_WEAPON) == iCswId)
		{
			break;
		}
		iWeapon = get_pdata_cbase(iWeapon, m_pNext, XTRA_OFS_WEAPON);
	}
	if(iWeapon > 0)
	{
		const m_pActiveItem = 373;
		if(bSwitchIfActive && get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XTRA_OFS_PLAYER) == iWeapon)
		{
			ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, iWeapon);
		}
		if(ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, iWeapon))
		{
			user_has_weapon(id, iCswId, 0);
			ExecuteHamB(Ham_Item_Kill, iWeapon);
			return 1;
		}
	}
	return 0;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych