Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy da się zmienić ścieżkę do modeli paintballa?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 `Krzychuu

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:223
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 03.01.2015 09:56

Czy da się zmienić ścieżkę do modeli paintballa? zamiast models/ to models/WyspaSkilla/ ???

Załączone pliki


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

IP: 46.29.21.219:27261

 

 


#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 03.01.2015 09:58

Da się.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 `Krzychuu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:223
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 03.01.2015 10:12


Da się.

 

a możesz mi to zrobić mi ?? ścieżka to models/WyspaSkilla


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

IP: 46.29.21.219:27261

 

 


#4 pro100wHS

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 03.01.2015 11:15

Skoro dało się wprowadzić taką ścieżkę do pliku/plików to da się wprowadzić i inną :)

 

Wszędzie gdzie masz:

models/

zamieniasz na:

models/WyspaSkilla/

Proste? Proste :)

 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_ACBB53_0A0F2E_000000.png

Jeżeli masz do mnie jakąś sprawę to napisz od razu o co ci chodzi.

Wiadomości typu "pomożesz?" bez wyjaśnienia sprawy będę od razu usuwał


#5 `Krzychuu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:223
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 03.01.2015 12:09


Proste? Proste

 

jak tak robię to jak komplikuje to wyskakują błędy ale komplikuje zaraz wstawię na serwer i napiszę czy działa

 

nie działa jest zwykła broń


Użytkownik `Krzychuu edytował ten post 03.01.2015 12:15

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

IP: 46.29.21.219:27261

 

 


#6 pro100wHS

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 03.01.2015 12:56

 


Proste? Proste

 

jak tak robię to jak komplikuje to wyskakują błędy ale komplikuje zaraz wstawię na serwer i napiszę czy działa

 

nie działa jest zwykła broń

 

Zajrzałem trochę wnikliwiej do kodu. Znalazłem taki warunek:

if (equali(model, "models/v_mp5.mdl") && get_pcvar_num(pbgun))
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, (get_user_team(id) == 1) ? g_pbgun_models[tgun] : g_pbgun_models[ctgun]);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, (ctgun) ? "models/p_pbgun1.mdl" : "models/p_pbgun.mdl");
}

Zauważ, że sam warunek odwołuje się do broni standardowych. Sam warunek trzeba zostawić, a edytować kod, któy jest wykonywany, gdy warunek jest spełniony. Tyczy się to też m.in.:

 

else if (equali(model, "models/v_usp.mdl") && get_pcvar_num(pbusp))
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbusp.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbusp.mdl");
}
else if (equali(model, "models/v_glock18.mdl") && get_pcvar_num(pbglock))
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbglock.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbglock.mdl");
}
if (equali(model, "models/w_mp5.mdl")) 
if (get_pcvar_num(pbgun))
{
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/w_pbgun.mdl");
return FMRES_SUPERCEDE;
}

Uważaj tylko na ten warunek:

if (is_user_alive(id))
{
new model[25];
pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);
if (containi(model, "models/v_pbgun") != -1)
return 1;
else if (equali(model, "models/v_pbusp.mdl"))
return 2;
else if (equali(model, "models/v_pbglock.mdl"))
return 3;
}

On się odwołuje do modeli paintballa. Ty chcesz te modele zmienić, więc trzeba w tym przypadku dokonać edycji :)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_ACBB53_0A0F2E_000000.png

Jeżeli masz do mnie jakąś sprawę to napisz od razu o co ci chodzi.

Wiadomości typu "pomożesz?" bez wyjaśnienia sprawy będę od razu usuwał


#7 `Krzychuu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:223
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 03.01.2015 16:50

On się odwołuje do modeli paintballa. Ty chcesz te modele zmienić, więc trzeba w tym przypadku dokonać edycji 
:)

 

 

czyli jak chce zmienić modele do innego folderu to co muszę edytować?


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

IP: 46.29.21.219:27261

 

 


#8 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 03.01.2015 16:57

Musisz edytować podać ścieżkę oraz wrzucić go.


  • +
  • -
  • 0

#9 `Krzychuu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:223
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 03.01.2015 17:48

Musisz edytować podać ścieżkę oraz wrzucić go.


Ale ja nie wiem co edytować.

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

IP: 46.29.21.219:27261

 

 


#10 pro100wHS

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 03.01.2015 20:26

Musisz edytować podać ścieżkę oraz wrzucić go.

Ale ja nie wiem co edytować.

Musisz edytować kod pluginu
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_ACBB53_0A0F2E_000000.png

Jeżeli masz do mnie jakąś sprawę to napisz od razu o co ci chodzi.

Wiadomości typu "pomożesz?" bez wyjaśnienia sprawy będę od razu usuwał


#11 `Krzychuu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:223
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 03.01.2015 21:59

Musisz edytować kod pluginu


A możesz mi to zrobić?

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

IP: 46.29.21.219:27261

 

 


#12 pro100wHS

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 04.01.2015 09:43

Nie. Dział w którym to napisałeś to PROBLEMY. Ja zgodnie z przeznaczeniem działu wyjaśniłem ci, gdzie leży problem- i tu się moja rola kończy, a rozpoczyna twoja :)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_ACBB53_0A0F2E_000000.png

Jeżeli masz do mnie jakąś sprawę to napisz od razu o co ci chodzi.

Wiadomości typu "pomożesz?" bez wyjaśnienia sprawy będę od razu usuwał


#13 `Krzychuu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:223
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 04.01.2015 10:21


Nie. Dział w którym to napisałeś to PROBLEMY. Ja zgodnie z przeznaczeniem działu wyjaśniłem ci, gdzie leży problem- i tu się moja rola kończy, a rozpoczyna twoja

 

ok to napisz mi tylko jaki kod muszę przerobić bo tyle ich tam napisałeś że nie wiem który


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

IP: 46.29.21.219:27261

 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych