Czy da się zmienić ścieżkę do modeli paintballa? zamiast models/ to models/WyspaSkilla/ ???
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Czy da się zmienić ścieżkę do modeli paintballa?
#2
Posted 03.01.2015 09:58
Da się.
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
#4
Posted 03.01.2015 11:15
Skoro dało się wprowadzić taką ścieżkę do pliku/plików to da się wprowadzić i inną
Wszędzie gdzie masz:
models/
zamieniasz na:
models/WyspaSkilla/
Proste? Proste
Jeżeli masz do mnie jakąś sprawę to napisz od razu o co ci chodzi.
Wiadomości typu "pomożesz?" bez wyjaśnienia sprawy będę od razu usuwał
#6
Posted 03.01.2015 12:56
Proste? Proste
jak tak robię to jak komplikuje to wyskakują błędy ale komplikuje zaraz wstawię na serwer i napiszę czy działa
nie działa jest zwykła broń
Zajrzałem trochę wnikliwiej do kodu. Znalazłem taki warunek:
if (equali(model, "models/v_mp5.mdl") && get_pcvar_num(pbgun)) { set_pev(id, pev_viewmodel2, (get_user_team(id) == 1) ? g_pbgun_models[tgun] : g_pbgun_models[ctgun]); set_pev(id, pev_weaponmodel2, (ctgun) ? "models/p_pbgun1.mdl" : "models/p_pbgun.mdl"); }
Zauważ, że sam warunek odwołuje się do broni standardowych. Sam warunek trzeba zostawić, a edytować kod, któy jest wykonywany, gdy warunek jest spełniony. Tyczy się to też m.in.:
else if (equali(model, "models/v_usp.mdl") && get_pcvar_num(pbusp)) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbusp.mdl"); set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbusp.mdl"); }
else if (equali(model, "models/v_glock18.mdl") && get_pcvar_num(pbglock)) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbglock.mdl"); set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbglock.mdl"); }
if (equali(model, "models/w_mp5.mdl")) if (get_pcvar_num(pbgun)) { engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/w_pbgun.mdl"); return FMRES_SUPERCEDE; }
Uważaj tylko na ten warunek:
if (is_user_alive(id)) { new model[25]; pev(id, pev_viewmodel2, model, 24); if (containi(model, "models/v_pbgun") != -1) return 1; else if (equali(model, "models/v_pbusp.mdl")) return 2; else if (equali(model, "models/v_pbglock.mdl")) return 3; }
On się odwołuje do modeli paintballa. Ty chcesz te modele zmienić, więc trzeba w tym przypadku dokonać edycji
Jeżeli masz do mnie jakąś sprawę to napisz od razu o co ci chodzi.
Wiadomości typu "pomożesz?" bez wyjaśnienia sprawy będę od razu usuwał
#8
Posted 03.01.2015 16:57
Musisz edytować podać ścieżkę oraz wrzucić go.
#10
Posted 03.01.2015 20:26
Ale ja nie wiem co edytować.Musisz edytować podać ścieżkę oraz wrzucić go.
Musisz edytować kod pluginu
Jeżeli masz do mnie jakąś sprawę to napisz od razu o co ci chodzi.
Wiadomości typu "pomożesz?" bez wyjaśnienia sprawy będę od razu usuwał
#12
Posted 04.01.2015 09:43
Nie. Dział w którym to napisałeś to PROBLEMY. Ja zgodnie z przeznaczeniem działu wyjaśniłem ci, gdzie leży problem- i tu się moja rola kończy, a rozpoczyna twoja
Jeżeli masz do mnie jakąś sprawę to napisz od razu o co ci chodzi.
Wiadomości typu "pomożesz?" bez wyjaśnienia sprawy będę od razu usuwał
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users