Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Blad --- Host_Error: PF_precache_model_I


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 02.01.2015 20:28

Witam. Posiadam taki o to blad.

 

Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'models/p_glock18.mdl' failed to precache because the item count is over the 512 limit.

Po errorze widac ze mam za duzo z precachowanych rzeczy i nie moze przeprowadzic precache dalej bo jest ponad 512(limit).

Czy mozna to jakos obejsc ? Czy to zalezy od mapy ??


  • +
  • -
  • 0

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 02.01.2015 20:38

Zależy od mapy w pewnym sensie, bo każda mapa ma swoją ilość plików do pobrania. Albo zmniejszasz pliki, albo jakieś proste mapy masz na serwie. Nic nie zrobisz więcej.


  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 02.01.2015 20:49

Znaczy jezeli chodzi o mape to i tak będę chcial zeby ktos mi stworzyl nowa. Tylko zalezy czy mapper moze sobie od tak wpisac przykladowo 1000 plikow do sciagania i czy bedzie ok ?


  • +
  • -
  • 0

#4 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 02.01.2015 20:53

Nie do ominięcia, jak poprzednik. Proste mapy, albo usuwasz część precach'ów. Miałem tak ostatnio, przez pomyłkę się dowiedziałem o tym błędzie. Stawiam surf'a, pisałem silnik, ale testowałem na dd2 (obrażenia etc) - nie będę sie gonił po surfach. Przez przypadek zmieniłem na assault - wyjebało wszystkich.. Niestety szukałem, kombinowałem, próbowałem jakieś dziwne porady - nic.. musiałem ograniczyć część mało ważnych precachów, w moim wypadku z nowych broni wyrzuciłem spritesy z weapon_list ;)


  • +
  • -
  • 1

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#5 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 02.01.2015 20:56

Okej a co powiecie jezeli chodzi o nowa mapke przystosowana wlasnie do tak duzej ilosci precachow ??


  • +
  • -
  • 0

#6 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 02.01.2015 21:13

jak mapa ma mieć dużo plików, to musisz w takim razie ograniczyć ilość pozostałych precachów.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#7 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 02.01.2015 21:15

Albo prawo, albo lewo.


  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#8 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 02.01.2015 21:16

Chodzi mi o wieksza ilosc precahcow gdzies ok 500-600. Lecz potrzebuje tez nowej mapy. Wiec mapper musialby cos zrobic aby sciagalo wiecej precachow tak ?


  • +
  • -
  • 0

#9 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 02.01.2015 21:24

Nie da się tego ominąć. To jest limit silnika samej gry... Musi zrobić tak, by użyć ich jak najmniej ;)


  • +
  • -
  • 1

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#10 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 02.01.2015 21:29

Hmm to lipa ;/ A jezeli chodzi o mape to do precachow co sie liczy ? Textura jakies boxy elementy ? Nie znam sie na tym za bardzo wiec pytam.

Trzeba by stworzyc mape z jak najmniejsza liczba elementow do precache tak ?


  • +
  • -
  • 0

#11 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 02.01.2015 21:46


Trzeba by stworzyc mape z jak najmniejsza liczba elementow do precache tak ?
Tak

 


A jezeli chodzi o mape to do precachow co sie liczy ? Textura jakies boxy elementy ? Nie znam sie na tym za bardzo wiec pytam.
Nie jestem z tej działki, nie znam się na tej dziedzinie ;)
  • +
  • -
  • 1

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#12 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 02.01.2015 22:02

ok . Czekam az ktos kto sie zna na mapkach da mi konkretna odpowiedz


  • +
  • -
  • 0

#13 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 02.01.2015 22:16

Na mapach modele i sprite's, ale pełną listę plików które precachuje mapa masz w pliku *.res, np. pliki nieba, dodatkowe pliki z teksturami *.wad, dźwięki.

 

U mnie np. nie poszło de_inferno_cz ale jak wyłączyłem BF4 (22 *.spr rang i około 20 modeli) to mapka już odpaliła się normalnie.


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#14 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 02.01.2015 22:19

Hmm .. u mnie na dd2 smiga ponad 200 .spr i jest ok.. .ale jak doloze wiecej to juz sa problemy


  • +
  • -
  • 0

#15 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 02.01.2015 22:34

Nie rozumiesz chyba sam co piszesz.

 

Silnik ma ograniczenie i może precachować 512 plików.

 

Nie ważne czy będą to modele z pluginu jakiegoś, sprite's i modele na mapie czy cokolwiek innego co trzeba załadować.


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#16 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 02.01.2015 22:46

Tak wiem tylko ze do tego dochodzi mapa + to co ja precachuje tak ? Bo jak dolozylem wiecej na dd2 to mialem problem.. ale gdy zmienilem mapke na malego aima smigalo.


  • +
  • -
  • 0

#17 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 02.01.2015 22:49

Wszystko się liczy co jest potrzebne, modele graczy i broni - te standardowe też są precachowane pomimo tego że tego nie widzisz :D


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#18 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 02.01.2015 22:50

Tak, cały czas Ci to powtarzamy ;) 512 = mapa + pluginy = wszystko, czyli wszystkie precache = 512. Albo ograniczasz spritesy, albo sie bawisz na mniej 'obiektowych' mapach.

 


Wszystko się liczy co jest potrzebne, modele graczy i broni - te standardowe też są precachowane pomimo tego że tego nie widzisz
Niestety to prawda... Straszne limity, nie dają się zabawić ;)
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#19 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 02.01.2015 22:54

A jak sie pozbyc broni i wszystkich plikow zwiazanych z nimi. Bo nie sa mi potrzebne...


Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 02.01.2015 22:55

  • +
  • -
  • 0

#20 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 02.01.2015 22:59

Nie da się, są precachowane automatycznie przez silnik.. widziałeś w jakimś pliginie precachowane ak47, awp ? Widziałeś gdzieś kod odpowiadający za ich używanie ? Ja nie, standardowe bronie zostały stworzone przez twórców gry (valve) i są one nieuniknioną podstawą, na której my (skrypterzy) się potem opieramy i tworzymy nową broń, np. gold ak47 dodając efekt, jeśli gracz trzyma ak47 i ma zmienna[index], taki prosty przykład ;) Gdy nie masz plików podstawowych teoretycznie nie masz możliwości grać w grę, ale.. twórcy gdy automatycznie dali nam wymuszenie precachowania standardowych plików, dlatego teraz usuwając folder /models ściągną CI się modele nawet, jeśli nie są 'zarejestrowane' w zadnym pluginie, na zadnym serwerze.

 

Śpieszyłem sie.


  • +
  • -
  • 1

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych