public player_TakeDamage(def, byt, off, Float:dmg, typ) { new Float:damage = dmg; if(is_user_alive(def) && is_user_connected(def) && is_user_alive(off) && is_user_connected(off) && off != def && get_user_team(def) != get_user_team(off) && typ == DMG_BULLET) { if(staty_zrecznosc[def] > 0) { damage *= (1-player_damreduction[def]) * 1.0; // redukcja obrazen z powodu statystyki zrecznosci (STATYSTYKA) if(pi_los_zrecznosc[off] > 0 && random_num(1,pi_los_zrecznosc[off]) == 1) damage = dmg; // szansa przy strzale, ze ominiesz zrecznosc (PRZEDMIOT) if(pc_los_zrecznosc[off] > 0 && random_num(1,pc_los_zrecznosc[off]) == 1) damage = dmg; // szansa przy strzale, ze ominiesz zrecznosc (KLASA) } if(haswhpnnmg[off] && has_minigun[off] == true) damage *= get_pcvar_float(DMGMG); // obrazenia zadane przez minigun (BRON) if(pi_los_krytyk[off] > 0 && random_num(1,pi_los_krytyk[off]) == 1) damage *= 2.0; // szansa przy strzale, na krytyka [czyt. 2 razy wieksze obrazenia] (PRZEDMIOT) if(pc_los_krytyk[off] > 0 && random_num(1,pc_los_krytyk[off]) == 1) damage *= 2.0; // szansa przy strzale, na krytyka [czyt. 2 razy wieksze obrazenia] (KLASA) if((pi_wrog_na_flash[off] || pc_wrog_na_flash[off]) && jest_oslepiony[def] && get_user_weapon(off) == CSW_SCOUT) { cs_set_user_armor(def,0,CS_ARMOR_NONE); damage = get_user_health(def) * 1.1; // jesli przeciwnik jest oslepiony - zabijasz od razu (KLASA I PRZEDMIOT) } if((pi_klon[off] > 0 || pc_klon[off] > 0) && !moze_atakowac[off]) damage = 0.0; // jesli klon aktywny, prawdziwy gracz nie moze zadawac obrazen (KLASA I PRZEDMIOT) SetHamParamFloat(4, damage) return HAM_IGNORED } return HAM_IGNORED }
Zauważyłem, że problem tkwi w pierwszym warunku, wrzucałem client_print'y co kilka linijek i sprawdzałem, które się wywołają i kiedy.
Początkowo testowałem na nożach.. nie działało, pomysł: bullet.. pocisk, w sumie to nie uderzenie z noża, wrzuciłem tam 2 damagebits'a z SLASH'em, ale to samo.. z broni palnej to samo..
Testowałem na botach, nie mam obecnie chętnego na odwiedziny.. nie wiem co jest nie tak A nawet jeśli na graczu zadziała - chcę by na botach również działało. Więc pytanie: co w tym warunku jest nie tak, że się nie spełnia ?