1.Dlaczego zmienna new weapon ma wartość zapisaną w tablicy [64]?
Jest to jej rozmiar, to pewnie wiesz, w niej przechowuję nazwę broni, ogólnie pewnie może być krótsza (bo 64 to na pewno starczy, a pewnie i by 32 wystarczyło), bo zawiera nazwę broni bez "weapon_" na początku.
Lista broni: http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/(brakuje noża w tej tabelce, ale ma on weapon_knife - ID 29)
2.Tej linijki w ogóle. nie rozumiem.
read_data(4,weapon,63);
4 - oznacza, z którego elementu pobieram informacje.
Ogólnie 4 parametr w Evencie DeathMsg to krótka nazwa broni.
weapon, 63 - pobieram do tej tablicy, którą uprzednio stworzyłem
Czyli tutaj pobieram nazwę broni.
3.Dlaczego ten warunek przyjmuje takie wartości i co oznacza ta nazwa containi?
if(containi(weapon, "knife") == -1)
containi <-
Sprawdzam czy tablica "weapon" zawiera "fraze" "knife", jeżeli nie zawiera (czyli zwraca -1, według jej definicji , to koncze prace)
Jeżeli == -1 czyli wtedy to nie jest ta broń, czyli kończę funkcję przez zwracanie "return"
4.No i ten fragment kodu, nie zbyt jasny dla mnie.
new name_kid[32], name_vid[32];
get_user_name(kid, name_kid, 31)
get_user_name(vid, name_vid, 31);
Najpierw tworzę tablice dla zabójcy i ofiary, aby pobrać ich nick (nick ma maksymalnie 32 znaki, dlatego 32).
Później pobieram
get_user_name
Użytkownik Droso edytował ten post 01.01.2015 17:22