Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Napis na bloczku easyblock


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 SaQuaro

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:119
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Ustroń
Offline

Napisano 01.01.2015 13:06

Mam na botach easyblock od scorpiona i moje pytanie to.

jak zrobic wlasny napis na bloczku ? Bo tam na jego bloczkach jest nazwa jakiegos forum a ja bym chcial wlasny napis wiec jak ?

Dam +
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Ip - 31.186.83.55:27261
Ip - 31.186.83.55:27261
Ip - 31.186.83.55:27261

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 01.01.2015 13:12

Musisz przerobić model, zmienić mu teksturę.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 01.01.2015 13:14

Jeżeli to jest model *.mdl to musisz podmienić tekstury w modelu.


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#4 SaQuaro

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:119
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Ustroń
Offline

Napisano 01.01.2015 14:25

moze jakas instrukcja bo nie ogarniam :)
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Ip - 31.186.83.55:27261
Ip - 31.186.83.55:27261
Ip - 31.186.83.55:27261

#5 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 01.01.2015 15:29

Możesz zdekompilować model i będziesz miał plik z teksturą w formacie *.bmp, podmieniasz na swój (zachowując 256 kolorów) i kompilujesz model.

 

 

W programie HL Model Viewer 1.3 możesz zrobić to jeszcze łatwiej.

 

 

1. Ściągasz HL Model Viewer 1.3: http://psilocybe.fre...lmv13_setup.zip

 

2. Otwierasz tym programem swój model: File > Load Model

 

3. Wchodzisz w zakładkę Texture > Export texture (zapisujesz sobie)

 

4. Edytujesz programem do obróbki grafiki wyeksportowany plik (256 kolorów *.bmp) nie zmieniaj wymiarów pliku, palety kolorów itp.

 

5. Wracasz do HL Model Viewer, otwierasz swój model, zakładka Texture > Import texture, podajesz swój nowy plik *.bmp, sprawdasz czy jest ok, jeżeli tak to...

 

6. File > Save Model As...


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych