Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[KOSZ] Ktoś poprawi klasę ?

modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 KubsoN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 30.12.2014 22:03

Witam. Chciałbym aby ktoś dodał do klasy flage  ADMIN_LEVEL_A . Link :http://www71.zippysh...53410/file.html


  • +
  • -
  • 0

#2 klaudek11x

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.12.2014 23:05



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Pułkownik";

new const opis[] = "Widzi niewidzialnych, oraz ma 20 dmg z m4";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1;

new const zdrowie = 35;

new const kondycja = 25;

new const inteligencja = 5;

new const wytrzymalosc = 10;



public plugin_init()

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "Pas");

	register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	

}


public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
	{
		client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
   
	return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_enabled(id)

{

	ma_klase[id] = true;

	return COD_CONTINUE;

}

	

public cod_class_disabled(id)

	ma_klase[id] = false;



public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)

{

	if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))

		return;

		

	if(!ma_klase[host])

		return;

		

	set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}




Użytkownik klaudek11x edytował ten post 30.12.2014 23:21

  • +
  • -
  • 0

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 31.12.2014 05:58

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych