Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Koniec mapy wraz z wygraną gracza.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Why#

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:54
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel#
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 30.12.2014 19:13

Witam . Mógł by mi ktoś wytłumaczyć lub samodzielnie zrobić tak aby mapa kończyła się wraz z wygraną gracza? Chodzi mi tu o mod [GunGame]  Czyli np. Przed końcem "x" rundy było głosowanie na next mape i kiedy grać wygra automatycznie zmieniałą się na nastepną.

 

Jeżeli jest potrzebne coś oprócz tego to proszę napisac. ! dzia z gory! :)

// GunGame AMXX 2.13c

// basic cvars
gg_enabled 1
gg_vote_setting 2
gg_vote_custom ""
gg_changelevel_custom "de_dust2"
gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25"
gg_endmap_setup ""
gg_join_msg 1
gg_messages 1
gg_save_temp 300
gg_status_display 1
gg_map_iterations 1
gg_ignore_bots 0
gg_block_equips 2
gg_leader_display 1
gg_leader_display_x -1.0
gg_leader_display_y 0.0
gg_allow_changeteam 2
gg_disable_money 1
gg_winner_motd 1
gg_afk_protection 0
gg_top10_ppp 8

// autovote cvars
gg_autovote_mode 1
gg_autovote_rounds 1
gg_autovote_delay 8.0
gg_autovote_ratio 0.51
gg_autovote_time 10.0

// stats cvars
gg_stats_file "gungame.stats" // not used with SQL
gg_stats_streak_file "gungame.streaks" // not used with SQL
gg_stats_ip 0
gg_stats_prune 2592000
gg_stats_mode 2
gg_stats_split 0
gg_stats_winbonus 1.5

// SQL-only cvars
//gg_sql_host "127.0.0.1"
//gg_sql_user "root"
//gg_sql_pass ""
//gg_sql_db "amx"
//gg_sql_table "gg_stats"
//gg_sql_streak_table "gg_streaks"
//gg_sql_winmotd_table "gg_winmotd"

// deathmatch cvars
gg_dm 1
gg_dm_sp_time 1.0
gg_dm_sp_mode 1
gg_dm_spawn_random 2
gg_dm_start_random 1
gg_dm_spawn_delay 3.0
gg_dm_spawn_afterplant 1
gg_dm_corpses 1
gg_dm_countdown 2

// objective cvars
gg_block_objectives 0
gg_bomb_defuse_lvl 1
gg_host_touch_reward 2
gg_host_rescue_reward 2
gg_host_kill_reward 1
gg_host_kill_penalty 1

// teamplay cvars
gg_teamplay 0
gg_teamplay_knife_mod 0.33
gg_teamplay_nade_mod 0.50
gg_teamplay_timeratio 1

// gameplay cvars
gg_ff_auto 1
gg_weapon_order "glock18,usp,p228,deagle,fiveseven,elite,m3,xm1014,tmp,mac10,mp5navy,ump45,p90,galil,famas,ak47,scout,m4a1,sg552,aug,m249,hegrenade,knife,awp"
gg_max_lvl 3
gg_triple_on 0
gg_turbo 1
gg_knife_pro 1
gg_knife_elite 0
gg_suicide_penalty 1
gg_worldspawn_suicide 1
gg_pickup_others 0
gg_handicap_on 1
gg_top10_handicap 1
gg_warmup_timer_setting 60
gg_warmup_weapon "knife"
gg_warmup_multi 0
gg_nade_glock 1
gg_nade_smoke 0
gg_nade_flash 0
gg_extra_nades 1
gg_nade_refresh 5.0
gg_kills_per_lvl 2
gg_kills_botmod 1.0
gg_give_armor 100
gg_give_helmet 1
gg_ammo_amount 200
gg_refill_on_kill 1
gg_tk_penalty 1
gg_awp_oneshot 1
gg_bots_skipnade 0
gg_bots_knifeable 1

// sound cvars
gg_sound_levelup "sound/gungame/gg_levelup.wav"
gg_sound_leveldown "sound/ambience/xtal_down1(e70)"
gg_sound_levelsteal "sound/turret/tu_die.wav"
gg_sound_nade "sound/gungame/gg_nade_level.wav"
gg_sound_knife "sound/gungame/gg_knife_level.wav"
gg_sound_welcome "sound/gungame/gg_welcome.wav"
gg_sound_triple "sound/gungame/gg_triple.wav"
gg_sound_winner "media/Half-Life03.mp3;media/Half-Life08.mp3;media/Half-Life11.mp3;media/Half-Life17.mp3"
gg_sound_takenlead "sound/gungame/gg_takenlead.wav"
gg_sound_tiedlead "sound/gungame/gg_tiedlead.wav"
gg_sound_lostlead "sound/gungame/gg_lostlead.wav"
gg_lead_sounds 0.9

// random weapon order cvars (leave blank to disable)
gg_weapon_order1 ""
gg_weapon_order2 ""
gg_weapon_order3 ""
gg_weapon_order4 ""
gg_weapon_order5 ""
gg_weapon_order6 ""
gg_weapon_order7 ""
gg_weapon_order8 ""
gg_weapon_order9 ""
gg_weapon_order10 ""

// valid weapon names for gg_weapon_order:
//
// ak47, aug, awp, deagle, elite, famas, fiveseven, g3sg1, galil, glock18, hegrenade, knife,
// m249, m3, m4a1, mac10, mp5navy, p228, p90, scout, sg550, sg552, tmp, ump45, usp, xm1014, awp,


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png [WAR3FT]

b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png [GUNGAME 24 LVL]

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png [AIM/AWP/FY]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych