Mam serwer teamplay , i gra sie u mnie do 13 rund wygranych , i po tych rundach mapa automatycznie sie zmienia i chcialbym by przed zmiana mapy na srodku pisalo :
jak ct wygra to na niebiesko: Ct wygralo !
a jak tt to samo tylko na czerwono : TT wygralo !
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
wynik mapy na koniec TeamPlay
Temat rozp.
SaQuaro
, 30.12.2014 17:48
2 odpowiedzi w tym temacie
#3
Napisano 31.12.2014 17:17
/* Wynik by MaKeL v 1.1 */
#include
#include
#define PLUGIN "Wynik"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "MaKeL"
#define MAXSLOTS 32
enum Color
{
YELLOW = 1, // »ˇ│ty
GREEN, // Zielony
TEAM_COLOR, // Kolor dla Temu
GREY, // Szary
RED, // Czerwony
BLUE, // Niebieski
}
new TeamInfo;
new SayText;
new MaxSlots;
new TeamName[][] =
{
"",
"TERRORIST",
"CT",
"SPECTATOR"
}
new bool:IsConnected[MAXSLOTS + 1];
new CT = 0
new TT = 0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2Game_will_restart_in")
TeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo");
SayText = get_user_msgid("SayText");
MaxSlots = get_maxplayers();
}
public fwRestart(){
TT = 0;
CT = 0;
}
public Nowa_Runda()
{
if(CT == TT)
{
ColorChat(0, GREY, "Remis ^x01%d : ^x01%d",CT,TT);
}
if(CT > TT)
{
ColorChat(0, BLUE, "Antyterrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",CT,TT);
}
if(CT
#include
#include
#define PLUGIN "Wynik"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "MaKeL"
#define MAXSLOTS 32
enum Color
{
YELLOW = 1, // »ˇ│ty
GREEN, // Zielony
TEAM_COLOR, // Kolor dla Temu
GREY, // Szary
RED, // Czerwony
BLUE, // Niebieski
}
new TeamInfo;
new SayText;
new MaxSlots;
new TeamName[][] =
{
"",
"TERRORIST",
"CT",
"SPECTATOR"
}
new bool:IsConnected[MAXSLOTS + 1];
new CT = 0
new TT = 0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2Game_will_restart_in")
TeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo");
SayText = get_user_msgid("SayText");
MaxSlots = get_maxplayers();
}
public fwRestart(){
TT = 0;
CT = 0;
}
public Nowa_Runda()
{
if(CT == TT)
{
ColorChat(0, GREY, "Remis ^x01%d : ^x01%d",CT,TT);
}
if(CT > TT)
{
ColorChat(0, BLUE, "Antyterrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",CT,TT);
}
if(CT
Użytkownik SaQuaro edytował ten post 31.12.2014 17:18
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych