Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zmienić wartość cvara


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 ciemny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Wronki, Polska
Offline

Napisano 03.09.2009 16:50

Witam,
wiem że temat niewiele mówi ale nie udało mi się wymyślić nic innego sensownego :)
Chodzi mi o napisanie pluginu który będzie zmieniał co rundę ilość hp predatora na serwerze (hp ustawiane jest poprzez cvar) na ilość graczy * 100.
Jakoż że bardzo lubię kodować chciałbym napisać ten plugin sam, potrzebuję tylko funkcji/komendy zmieniającej wartość cvara.
Zna ktoś coś takiego?
  • +
  • -
  • 0

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.09.2009 16:56

Może przy HamSpawnie czy tam evencie HLTV tak?
if(get_playersnum() == 1)//(predator jest tym jednym)
set_user_health(id, 100)
else if(get_playersnum() == 2)
set_user...
i tak dalej...

Jeśli predator jest terro to prosto(predator mody są 3 czy 4 każdy inny), stawiasz warunek że robi tylko dla TT, jak nie to powiedz który predator to coś się wymyśli.
  • +
  • -
  • 0

#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.09.2009 17:27

Zależnie od typu danych:
set_cvar_num();
set_cvar_float();
set_cvar_string();

  • +
  • -
  • 0

#4 ciemny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Wronki, Polska
Offline

Napisano 03.09.2009 17:53

Predator jest terro, zawsze tylko jeden. Nie wiem czy rozwiązanie navena nie będzie się gryzło z predatorem.
Ilość hp predatora ustawia cvar "pm_predator_health"

Edit.
Wpadłem, nie umiem sprawdzić czy gracz jest tt czy ct :P
nie wiem też co to ten hamspawn.
  • +
  • -
  • 0

#5 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.09.2009 18:32

Predator jest terro, zawsze tylko jeden. Nie wiem czy rozwiązanie navena nie będzie się gryzło z predatorem.
Ilość hp predatora ustawia cvar "pm_predator_health"


Cvarem nie wiem czy zrobisz, najlepiej pobierz id predatora i po prostu tam wsadź
  • +
  • -
  • 0

#6 ciemny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Wronki, Polska
Offline

Napisano 03.09.2009 18:35

A jak pobrać id akurat predka?
  • +
  • -
  • 0

#7 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.09.2009 18:43

Zobacz kiedy zmienia się w predatora i jak będzie np. przy spawnie coś to tam dodaj z id, które tam jest
  • +
  • -
  • 0

#8 ciemny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Wronki, Polska
Offline

Napisano 03.09.2009 19:15

Dobra naven, widzę że jestem ciemniejszy niż myślałem :)
-nie umiem sprawdzić czy gracz jest tt czy ct
-nie wiem też co to ten hamspawn
Myślę że twój pierwszy pomysł był dobry, najwyżej usunę z moda kawałek odpowiedzialny za zmianę hp.
  • +
  • -
  • 0

#9 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.09.2009 20:15

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "nowy plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "naven"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1)
}
public runda(id){
//tutaj piszesz kod, któy ma być zrobione po spawnie gracza	
}

#include <cstrike> //to na górze pluga oczywiście
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
//kod gdy TT
}

  • +
  • -
  • 0

#10 ciemny

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Wronki, Polska
Offline

Napisano 03.09.2009 20:17

Dzięki naven :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych