Witam,
wiem że temat niewiele mówi ale nie udało mi się wymyślić nic innego sensownego
Chodzi mi o napisanie pluginu który będzie zmieniał co rundę ilość hp predatora na serwerze (hp ustawiane jest poprzez cvar) na ilość graczy * 100.
Jakoż że bardzo lubię kodować chciałbym napisać ten plugin sam, potrzebuję tylko funkcji/komendy zmieniającej wartość cvara.
Zna ktoś coś takiego?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak zmienić wartość cvara
Temat rozp. ciemny, 03.09.2009 16:50
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.09.2009 16:50
#2
Napisano 03.09.2009 16:56
Może przy HamSpawnie czy tam evencie HLTV tak?
Jeśli predator jest terro to prosto(predator mody są 3 czy 4 każdy inny), stawiasz warunek że robi tylko dla TT, jak nie to powiedz który predator to coś się wymyśli.
if(get_playersnum() == 1)//(predator jest tym jednym) set_user_health(id, 100) else if(get_playersnum() == 2) set_user... i tak dalej...
Jeśli predator jest terro to prosto(predator mody są 3 czy 4 każdy inny), stawiasz warunek że robi tylko dla TT, jak nie to powiedz który predator to coś się wymyśli.
#3
Napisano 03.09.2009 17:27
Zależnie od typu danych:
set_cvar_num(); set_cvar_float(); set_cvar_string();
#4
Napisano 03.09.2009 17:53
Predator jest terro, zawsze tylko jeden. Nie wiem czy rozwiązanie navena nie będzie się gryzło z predatorem.
Ilość hp predatora ustawia cvar "pm_predator_health"
Edit.
Wpadłem, nie umiem sprawdzić czy gracz jest tt czy ct
nie wiem też co to ten hamspawn.
Ilość hp predatora ustawia cvar "pm_predator_health"
Edit.
Wpadłem, nie umiem sprawdzić czy gracz jest tt czy ct
nie wiem też co to ten hamspawn.
#5
Napisano 03.09.2009 18:32
Predator jest terro, zawsze tylko jeden. Nie wiem czy rozwiązanie navena nie będzie się gryzło z predatorem.
Ilość hp predatora ustawia cvar "pm_predator_health"
Cvarem nie wiem czy zrobisz, najlepiej pobierz id predatora i po prostu tam wsadź
#6
Napisano 03.09.2009 18:35
A jak pobrać id akurat predka?
#7
Napisano 03.09.2009 18:43
Zobacz kiedy zmienia się w predatora i jak będzie np. przy spawnie coś to tam dodaj z id, które tam jest
#8
Napisano 03.09.2009 19:15
Dobra naven, widzę że jestem ciemniejszy niż myślałem
-nie umiem sprawdzić czy gracz jest tt czy ct
-nie wiem też co to ten hamspawn
Myślę że twój pierwszy pomysł był dobry, najwyżej usunę z moda kawałek odpowiedzialny za zmianę hp.
-nie umiem sprawdzić czy gracz jest tt czy ct
-nie wiem też co to ten hamspawn
Myślę że twój pierwszy pomysł był dobry, najwyżej usunę z moda kawałek odpowiedzialny za zmianę hp.
#9
Napisano 03.09.2009 20:15
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "nowy plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "naven" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1) } public runda(id){ //tutaj piszesz kod, któy ma być zrobione po spawnie gracza }
#include <cstrike> //to na górze pluga oczywiście if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){ //kod gdy TT }
#10
Napisano 03.09.2009 20:17
Dzięki naven
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych