Nie chodzi o sam glow, lecz żeby cała ściana była widoczna nie ważne w jaki sposób
Kod
new ent
ent = create_entity("info_target")
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "wall")
new Float:MinBox[3]
new Float:MaxBox[3]
MinBox[0] = -10.0
MinBox[1] = -85.0
MinBox[2] = -125.0
MaxBox[0] = 10.0
MaxBox[1] = 85.0
MaxBox[2] = 125.0
// 10/85/125
entity_set_vector(ent, EV_VEC_mins, MinBox)
entity_set_vector(ent, EV_VEC_maxs, MaxBox)
entity_set_vector(ent, EV_VEC_absmin, MinBox)
entity_set_vector(ent, EV_VEC_absmax, MaxBox)
new Float:PlayerOrigin[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, PlayerOrigin)
entity_set_origin(ent, PlayerOrigin)
client_print(id, print_chat, "1")
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, 2)
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, 4)
set_rendering(tmpWall,kRenderNormal, 255, 255, 255)
set_task(10.0,"usunsciane",ent)
//PS beam'ami robiłem, ale chodziło mi raczej o efekt nieprzezroczystości bryły
Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 30.12.2014 18:01